En_annen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg bare lurer på om etter utgivelsen av PS4, er jeg nødt å betale for onlinetjenester på PS3 også? Eller blir online støtten for PS3 lagt ned? I så fall, burde jeg kjøpe eventuelle DLC jeg har hatt øye på en stund nå? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 PSpluss gjelder for begge konsollene. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg har hørt at det ikke blir endringer på dagens ps3 selv om du må ha pluss på ps4 for online Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 PS3 vil fungere som den alltid har gjort, ja. 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nei, du må ikke betale for onlinespilling på PS3, og heller ikke spesielle tjenester på PS4. Alt untatt MP-spilling er helt gratis Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er jo bare å håpe på at online opplevelsen blir bedre da Betaler gjerne den summen pr mnd for å spille online + å få gratis / early access / rimligere spill 1 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det er ganske tydelig at Sony vil gjøre en forbedring, med Gaikai, Streaming, video, voicechat osv. Men jeg tror det meste av nevnte forblir på PS4 inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå