Gå til innhold

Kamptråd: Manchester City v Newcastle


Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være jævla frustrerende å se at Pardew fortsatt har en kontrakt i 6 år til. På høyde med Stuart Pearce og Steve McClaren taktisk... Og det er ikke noe positivt!

 

Jævla frustrerende. Han fikk ri på knallbra moral osv en stund, og det funka bra det, men så har det bare gått nedover og nedover. Når moralen er på bunn og han viser seg som den dårligste taktiske manageren jeg har sett i Premier League noensinne, da hjelper det ikke med gode spillere (som Newcastle faktisk har).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Fy faen for et bedritent fotballag jeg satt å så på i kveld. Heldigvis var det ingen City-supportere på pub'en (finnes de på heltid?), så jeg trengte ikke å falle så altfor langt ned i stolen etter denne ekstremt flaue oppvisningen. Møtte en 70 år gammel kar fra Newcastle som aldri i sitt liv har sett et så dårlig Newcastle-lag eller en så inkompetent manager i klubben. Rett og slett en skandale.

Lenke til kommentar

Kanskje det er optimisten i meg som ser dette, men der var noen gode tendenser i første omgang som gjord at jeg ikke var så skuffet, med tanke på hvor gode City var. Andre omgang var rett og slett pinlig, og den eneste som gjorde noe da i tillegg til Krul var faktisk Sammy som på kjeitete vis virkelig prøvde. Men å ha motivasjon til å fortsette én omgang borte mot City med 10 mann og 3 mål baklengs er ikke lett. Som om ikke de var gode nok fra før, så har det kjøpt inn spillere for en snau milliard, mens vi kommer dit med samme "suksess oppskrift" som i fjor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...