OF5 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 (endret) Utrolig at det der ikke ble mål.. Endret 19. august 2013 av OF5 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Dette er ikke kjørt folks! Sammy Ameobi innpå! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Inn med Sammy,ut med Barfa nå snur det... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ben Arfa viste lovende takter. En av få Newcastle-spillere som får godkjent! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ben Arfa viste lovende takter. En av få Newcastle-spillere som får godkjent! Fremdeles for dårlig defensivt, men nå er jo hele planen til Pardew så tilbakestående at hele gjengen på Tangerudbakken hadde gjort det mye bedre. Sikkert billigere og. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Fuck, vil ikke ha skada Kompany fremover! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 nei, de treng egentlig en ny stopper men, GOOOOL Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Debuchy er faen meg dårlig. Tenk deg å bli eid av Nasri Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Haha, jesus kristus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Well, this was fun. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 vil se negredo på banen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Debuchy er faen meg dårlig. Tenk deg å bli eid av Nasri Tror alle kommer til å være dritt frem til Pardew blir erstattet med en manager med baller. Men ja, han har ikke akkurat vist seg fra sin beste side siden han kom til klubben, men det er det få som har. Noen har vist seg frem litt nå og da, men det er jo faen meg ingen plan i det hele tatt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Utrolig at Dzeko ikke har scoret.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Tror alle kommer til å være dritt frem til Pardew blir erstattet med en manager med baller. Men ja, han har ikke akkurat vist seg fra sin beste side siden han kom til klubben, men det er det få som har. Noen har vist seg frem litt nå og da, men det er jo faen meg ingen plan i det hele tatt. Tror alle kommer til å være dritt frem til Pardew blir erstattet med en manager med baller. Men ja, han har ikke akkurat vist seg fra sin beste side siden han kom til klubben, men det er det få som har. Noen har vist seg frem litt nå og da, men det er jo faen meg ingen plan i det hele tatt. Var så glad da han signerte for dere. Var linket til Arsenal en stund! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Han var jo skamgod frem til han kom til Newcastle. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Synes alltid han var hypet opp jeg, hver gang jeg så Lille så var han ræv. Men han ser umotivert ut og hadde dere fått inn noen som kunne motivere spillerne så hadde han garantert prestert bedre! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er det noe Pardew klarer så er det å få det verste ut av spillerne. Men ja... dagens kamp. Krul, Ben Arfa og Dummet er de eneste som fortjener kveldsmat. Sammy jobber og prøver men han får jo ikke noe hjelp, så han kunne kanskje fått, men han spiser nok ikke kveldsmat uansett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Må være jævla frustrerende å se at Pardew fortsatt har en kontrakt i 6 år til. På høyde med Stuart Pearce og Steve McClaren taktisk... Og det er ikke noe positivt! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 @lee_ryder#mcfc fans: "Joe Kinnear's a football genius" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå