huf Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Noen som har prøvd dette? Noen som vet om det funker? Kjører Mandrake 9.0. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg vet at det var noen som prøvde å få det til, men det var visst nokså komplisert om jeg ikke husker feil. Sjekk forumet på www.anarcyonline.com Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Noen som har prøvd dette? Noen som vet om det funker? Kjører Mandrake 9.0. Har du hørt om google? Det er verdens mest brukte søkemonitor. For å kan bruke den skriver du www.google.com i adresselinjen, det er den hvite boksen øvers i nettleseren din (det programmet du har startet nå for å se denne siden). Når man er kommet inn på siden komer det opp nok en hvit boks mitt på siden i denne boksen skriver du hva du vill søke etter, i dette tilfelle er det "linux anarchy online" (uten ""). Viss dette ble for avansert kan du klikke her Nå leser du teksten på linkene (den teksten som er blå) og teksten som er under. Når du har funnet en link som virker relevant for det du lurte på kan du klikke på linken. Lenke til kommentar
huf Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Har du hørt om google?Det er verdens mest brukte søkemonitor. For å kan bruke den skriver du www.google.com i adresselinjen, det er den hvite boksen øvers i nettleseren din (det programmet du har startet nå for å se denne siden). Når man er kommet inn på siden komer det opp nok en hvit boks mitt på siden i denne boksen skriver du hva du vill søke etter, i dette tilfelle er det "linux anarchy online" (uten ""). Viss dette ble for avansert kan du klikke her Nå leser du teksten på linkene (den teksten som er blå) og teksten som er under. Når du har funnet en link som virker relevant for det du lurte på kan du klikke på linken. Tøff i kjeften du? Lurte på om det var noen her på forumet som hadde erfart dette spillet i linux, er det forbudt å spørre om? Eller var det for mye for deg å forstå? Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Mere blod! Mere blod! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 *jokki*finne*frem*balltree*sikter*godt*og*drar*til*godt*midt*på*arehb*sitt*hode*masse*blod*spruter*til*alle*kanter* Du finner en guide på wine eller winex sine sider om hvilke spill som fungerer. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Har du hørt om google?Det er verdens mest brukte søkemonitor. For å kan bruke den skriver du www.google.com i adresselinjen, det er den hvite boksen øvers i nettleseren din (det programmet du har startet nå for å se denne siden). Når man er kommet inn på siden komer det opp nok en hvit boks mitt på siden i denne boksen skriver du hva du vill søke etter, i dette tilfelle er det "linux anarchy online" (uten ""). Viss dette ble for avansert kan du klikke her Nå leser du teksten på linkene (den teksten som er blå) og teksten som er under. Når du har funnet en link som virker relevant for det du lurte på kan du klikke på linken. Tøff i kjeften du? Lurte på om det var noen her på forumet som hadde erfart dette spillet i linux, er det forbudt å spørre om? Eller var det for mye for deg å forstå? Du har svart andre som har prøvd å spørre om noe seriøst med "søk google" . Da for du tåle at noen svarer deg på samme måten som du svarer andre. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Alle vet da at på dette forumet skal det kunne stilles spørsmål som ikke kan besvares. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 "]Du har svart andre som har prøvd å spørre om noe seriøst med "søk google" . Da for du tåle at noen svarer deg på samme måten som du svarer andre. Det har ikke noe med at han sier at jeg skal søke på google, det er helt greit det, men det er det at han stempler meg bevisst som en komplett idiot som ikke vet hva internett er. Totalt unødvendig. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 "]Du har svart andre som har prøvd å spørre om noe seriøst med "søk google" . Da for du tåle at noen svarer deg på samme måten som du svarer andre. Det har ikke noe med at han sier at jeg skal søke på google, det er helt greit det, men det er det at han stempler meg bevisst som en komplett idiot som ikke vet hva internett er. Totalt unødvendig. støtter deg der huf, drittslenging er helt unødvendig! Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 "]Du har svart andre som har prøvd å spørre om noe seriøst med "søk google" . Da for du tåle at noen svarer deg på samme måten som du svarer andre. Det har ikke noe med at han sier at jeg skal søke på google, det er helt greit det, men det er det at han stempler meg bevisst som en komplett idiot som ikke vet hva internett er. Totalt unødvendig. støtter deg der huf, drittslenging er helt unødvendig! Helt enig. huf: tvilte alldrig på at du kunne bruke internett ville bare fremme mitt poeng om at det ikke gjør noe om man tar et kjapt søk på google (eller annen søkemonitor) før man stiller et spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå