Gå til innhold

Anarchy Online på Linux?

huf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd dette? Noen som vet om det funker? Kjører Mandrake 9.0.

Har du hørt om google?

Det er verdens mest brukte søkemonitor.

For å kan bruke den skriver du www.google.com i adresselinjen, det er den hvite boksen øvers i nettleseren din (det programmet du har startet nå for å se denne siden).

Når man er kommet inn på siden komer det opp nok en hvit boks mitt på siden i denne boksen skriver du hva du vill søke etter, i dette tilfelle er det "linux anarchy online" (uten "").

Viss dette ble for avansert kan du klikke her

Nå leser du teksten på linkene (den teksten som er blå) og teksten som er under. Når du har funnet en link som virker relevant for det du lurte på kan du klikke på linken.

Lenke til kommentar
Har du hørt om google?

For å kan bruke den skriver du www.google.com i adresselinjen, det er den hvite boksen øvers i nettleseren din (det programmet du har startet nå for å se denne siden).

Når man er kommet inn på siden komer det opp nok en hvit boks mitt på siden i denne boksen skriver du hva du vill søke etter, i dette tilfelle er det "linux anarchy online" (uten "").

Nå leser du teksten på linkene (den teksten som er blå) og teksten som er under. Når du har funnet en link som virker relevant for det du lurte på kan du klikke på linken.

Tøff i kjeften du?

Lurte på om det var noen her på forumet som hadde erfart dette spillet i linux, er det forbudt å spørre om? Eller var det for mye for deg å forstå?

Lenke til kommentar
Har du hørt om google?

Tøff i kjeften du?

Lurte på om det var noen her på forumet som hadde erfart dette spillet i linux, er det forbudt å spørre om? Eller var det for mye for deg å forstå?

Du har svart andre som har prøvd å spørre om noe seriøst med "søk google" . Da for du tåle at noen svarer deg på samme måten som du svarer andre.

Lenke til kommentar
"]Du har svart andre som har prøvd å spørre om noe seriøst med "søk google" . Da for du tåle at noen svarer deg på samme måten som du svarer andre.

Det har ikke noe med at han sier at jeg skal søke på google, det er helt greit det, men det er det at han stempler meg bevisst som en komplett idiot som ikke vet hva internett er. Totalt unødvendig.

Lenke til kommentar
"]Du har svart andre som har prøvd å spørre om noe seriøst med "søk google" . Da for du tåle at noen svarer deg på samme måten som du svarer andre.

Det har ikke noe med at han sier at jeg skal søke på google, det er helt greit det, men det er det at han stempler meg bevisst som en komplett idiot som ikke vet hva internett er. Totalt unødvendig.

støtter deg der huf, drittslenging er helt unødvendig!

Lenke til kommentar

støtter deg der huf, drittslenging er helt unødvendig!

Helt enig. :yes:

huf: tvilte alldrig på at du kunne bruke internett ville bare fremme mitt poeng om at det ikke gjør noe om man tar et kjapt søk på google (eller annen søkemonitor) før man stiller et spørsmål. :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...