Gå til innhold

Student, på utikikk etter ny bilig mobil

Haawy

Anbefalte innlegg

Hei!

Den gamle telefonen min synger på siste vers, så nå er jeg på utikk etter noe greit og billig. Jeg trenger ikke stor skjerm eller veldig gode spesifikasjoner, men et greit kamera hadde ikke vært så dumt. Jeg har ikke tenkt til å bruke den til så veldig mye mer enn å ringe og tekste, men jeg vil helst a Spotify og Instagram på den.

Har sett litt på Blade III og Lumia 620. Begge virker greie, men jeg er litt skeptisk til Windows Phone og Lumiaen er litt vel dyr...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri prøvd det, men de få jeg har snakket med som har det var visst ikke så fornøyd. Det er vel et år siden så det har sikkert blitt bedre siden da?

Edit: Hadde ikke sjekket prisguiden, 1200 er jo ikke så ille.

Endret av Haawy
Lenke til kommentar

Wp er på mange måter raskere enn android. Spesielt på de billige telefonene. For min egen del så er alt med wp meget bra, utenom apputvalget. Derfor bruker jeg selv iOS. Hadde vært interessant å vite hva du bruker telefonen til. Hvis du ringer, sender meldinger, Facebook, Twitter og surfer så anbefaler jeg absolutt wp. Er det noe annet du bruker mobilen til så ville jeg sjekket om det finnes de appene du trenger. Gjør de det, så test ut wp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...