Haawy Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei! Den gamle telefonen min synger på siste vers, så nå er jeg på utikk etter noe greit og billig. Jeg trenger ikke stor skjerm eller veldig gode spesifikasjoner, men et greit kamera hadde ikke vært så dumt. Jeg har ikke tenkt til å bruke den til så veldig mye mer enn å ringe og tekste, men jeg vil helst a Spotify og Instagram på den. Har sett litt på Blade III og Lumia 620. Begge virker greie, men jeg er litt skeptisk til Windows Phone og Lumiaen er litt vel dyr... Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvis du vil ha en billig telefon og er skeptisk til wp. Da er det bare å kjøpe Blade3. Er vel den beste androiden til under 1000 lappen. Tror dog du vil få mye mer telefon med 620en til 1200,-. Hva er du skeptisk til ifht wp? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Har aldri prøvd det, men de få jeg har snakket med som har det var visst ikke så fornøyd. Det er vel et år siden så det har sikkert blitt bedre siden da? Edit: Hadde ikke sjekket prisguiden, 1200 er jo ikke så ille. Endret 18. august 2013 av Haawy Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Wp er på mange måter raskere enn android. Spesielt på de billige telefonene. For min egen del så er alt med wp meget bra, utenom apputvalget. Derfor bruker jeg selv iOS. Hadde vært interessant å vite hva du bruker telefonen til. Hvis du ringer, sender meldinger, Facebook, Twitter og surfer så anbefaler jeg absolutt wp. Er det noe annet du bruker mobilen til så ville jeg sjekket om det finnes de appene du trenger. Gjør de det, så test ut wp. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Har ikke brukt en smartphone på evigheter (HTC Touch), så jeg veit ikke helt hva kommer til å bruke den til. Surfing, Facebook, Instagram og Snapchat er vel det store nå. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Da er det greit å si at instagram og snapchat ikke har offisielle apper enda. Så hvordan det funker vet ikke jeg, da jeg ikke bruker noen av de aktivt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå