Gå til innhold

Laptop til gaming: ca 8000

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært i Forsvaret et halvt år, skjønner jeg nå at en god bærbar å spille på ikke er noen dum idé. Jeg har egentlig en helt greit pc fra før, som ble kjøpt i januar 2012, med i7 prosessor osv (Noen sjanse for å få igjen noen kroner for den tror dere?), men problemet er at det ikke er noe dedikert grafikkort. Får dermed ikke til å spille så mye mer enn FM uten at det rett og slett blir for dårlig kvalitet. Som sagt, så er jeg i Forsvaret, så har ikke all verden med penger å rutte med, så er egentlig ganske avhengig av et røverkjøp, noe jeg også tror jeg har funnet. Har selv ganske liten peiling når det kommer til spesifikasjoner, så om noen med litt peiling kunne sagt noen ord om denne laptopen, hadde det vært fint. Har ikke råd til å gå for det aller beste mtp grafikkort, men håper den kan kjøre de fleste spill med relativt grei kvalitet.

Edit:

Når det gjelder laptopen jeg har i dag, så er det en Toshiba Satellite L750-1T9 med

- Intel Core i7-2670QM CPU @ 2.20GHz (8CPUs), ~ 2.2GHz

- 6GB RAM

- Windows 7 premium 64-bit

- Intel HD Graphics 3000

- 640GB HDD

Kjøpt januar 2012. Noe vits å prøve et salg, eller bare gi den bort?

Endret av Xbox720
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si noen ord om den:

+Svært mye for pengene, har ingen konkurrenter i dette prissegmentet på det området.

+God skjerm

+Gode utvidelsesmuligheter

+Gode muligheter til å fikse på maskinen selv om man er litt kyndig.

-Støyer mye ved hard belastning

-Dårlige høyttalere

-Mye plastfølelse.

Summa summarum: Svært fin maskin for førstegangstjenesten, sjelden at høyt støynivå er noe problem der etter egne erfaringer :).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Høres veldig oppløftende ut. Når det gjelder de negative tingene, så gjør det meg svært lite. Når det gjelder støy og høyttalere, så gjør det meg ikke mye, da jeg for det meste bruker headset, mens utseende osv kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Skal kun se på skjermen, så hva som er rundt er ikke så viktig så lenge det fungerer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...