LooStickNow Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei, visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette emne, men det får bare være Trenger litt hjelp med å finne ut hvor "Power SW" Skal på Hovedkortet mitt (http://h10025.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Doc/images/1009/c02978496.jpg) Vet at det som regel står med liten skrift på selve hovedkortet, men det gjør det ikke på mitt :/ Tusen takk for all hjelp på forhånd -Uerfaren Pc bygger Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Se i manualen. Du må også oppgi navn og modell på hovedkortet. Det er ingen her som er synske. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Noen ganger er det et "mellomstykke" som skal på. Dette passer bare én vei, og har tekst hvis hva som skal hvor av kabler. Asus bruker ihvertfall sånn, vet jeg. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg ser en liten HP-logo på hovedkortet. Det kan være dårlige nyheter. Er det fra en "ferdig-PC"? Lenke til kommentar
ZentiX Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Bruk en lommelykt og se om kontakten en farget på HK, vis den er et så kan du være heldig Lenke til kommentar
LooStickNow Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 eeh, det er desverre en ferdig pc; ja. Her har dere link til alle delene http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/documentSubCategory?tmp_rule=44243&tmp_task=prodinfoCategory&cc=no&dlc=en&lc=en&product=5264298 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Da må du sjekke hvor de gamle kablene står før du tar de ut. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 om det er standardoppsett med pwr button, hddled, osv osv så kan du jo prøve deg frem med det. Lenke til kommentar
LooStickNow Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Probleme med å sammenligne med hvor de gamle kablene sto er, att de var "alt i ett" usb til fronten osv var alt i en "9 pin plug" mens på det nye kabinettet er alle delt opp i "Power SW" osv, Det er derfor jeg har problemer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå