salsamann Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hei. Åpna kassa og tok ut hardisken for å ta en titt på den... Når jeg putta den i igjen og slo på pcen, får jeg denne feilmeldingen: "Primary Hardisk Failure" Har jeg ødelaagt hardisken??( ) Håper på svar. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hva skulle du med harddisken ute av PC'n da? :-) Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Du må sjekke tilkoblingene en gang til. Sjekk at pluggene står riktig vei og at de er trykket riktig på plass. Sjekk også om strøm kabelen er riktig på plass, samt om noen av "jumperne" har ramlet av. Den skal stå på primary dersom du har bare en HD. Lykke til. Lenke til kommentar
salsamann Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Jeg vet ikke, jeg bare følte for å ta den ut... Nei, kablene er satti riktig i og alt er som det skal være, men det kommer i førsten av... Vet ikke hva som kan ha skjedd.... Hilsen Salah Waisi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå