loketheking Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Hei eg er nå der at eg har råd til å kjøpe pad. Det eg sliter med er hvilken. Har sett på Tablet z og Ipad 4 begge virker veldig gode. EG liker ikke Samsung! - Er det noen andre eg burde se på?- Kan dere komme med tips?- Noen bra tablet pcer?- Har du noen tips?- Burde eg vente på Ipad5?- Takk for hjelpen Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 ingen? Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Ipad er vel det beste alternativet, spesielt hvis du i tillegg har iphone. Er du ikke avhengig av ipad nå, ville jeg ventet til 5ern. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) http://www.amobil.no/artikler/10-nettbrett-under-lupen/133133 Edit: Tablet z kom godt ut, så tror ikke det er så dumt valg nei Endret 18. august 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Takk takk men får lønning 1. sep så blir tablet da, derfor tror eg ikke det blir ipad 5 Lenke til kommentar
Tjatja Skrevet 19. august 2013 Rapporter Del Skrevet 19. august 2013 Sony Tablet Z er veldig dyr da! Ser selv etter nettbrett og er ganske interessert i Acer Iconia Tab a700. Bra skjerm, batteri osv til en fornuftig pris, ca 2500 som er halv pris til Sony Tablet Z! Noen som vet hvordan Tablet Z eller a700 osv fungerer med pen i forhold til Galaxy Note? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. august 2013 Rapporter Del Skrevet 19. august 2013 Hvorfor liker du ikke Samsung? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. august 2013 Rapporter Del Skrevet 19. august 2013 Du skriver jo veldig lite om hva dine krav er. Selv er jeg storfornøyd med Surface RT Ulempen er jo selvfølgelig app utvalget, men her finnes det mange løsninger utenom bruk av app! Skal du bruke den til studie og slike ting så er den meget god! Og de er relativt rimelig å anskaffe for tiden også. Lenke til kommentar
loketheking Skrevet 19. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2013 Hvorfor liker du ikke Samsung? Har hatt samsung de siste 2 tlf og 1 tablet. Og er veldig lei designe på menyer og sånt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. august 2013 Rapporter Del Skrevet 19. august 2013 Har hatt samsung de siste 2 tlf og 1 tablet. Og er veldig lei designe på menyer og sånt Det som er kjekt med android, er at du kan få designet til å bli akkurat slik du vil. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. august 2013 Rapporter Del Skrevet 20. august 2013 Har hatt samsung de siste 2 tlf og 1 tablet. Og er veldig lei designe på menyer og sånt Som jeg tenkte. Se svaret ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå