Gå til innhold

Al Jazeera Sport TV - har jeg rask nok linje?

Leonin

Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer å gå til innkjøp av et sesongpass hos Al Jazeera Sport TV for å få sett litt engelsk fotball for en billig penge. Jeg har en svak 2/1-linje, og lurer på om jeg får sett kampene uten at det lagger etc? Jeg finner ingen informasjon på deres hjemmeside, men har mailet de og de svarer:

The top-bit-rate level for the free channels and +1 to +10 is 2.4 mbps, HD1 and HD2 are around 4 mbps. This is dependent on end user bandwidth availability, network conditions and processor speed / CPU.

Dette forstå jeg ikke helt.... klarer jeg å streame på 2/1-linje?

håper noen kan hjelpe meg!

(PS: kanskje noen som har TV2 sumo og like treg linje kan dele deres erfaringer, det er nok noe lignende!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville vært skeptisk til så lav båndbredde som du har. Siden du har 2/1, så har du kanskje muligheter for å oppgradere?

Skal du bruke VPN for å få tilgang?

Please note that you will not be granted access to the service if your IP address is determined to be in a territory outside of those listed:

Algeria, Bahrain, Chad, Djibouti, Egypt, Iran, Iraq, Jordan, Kuwait, Lebanon, Libya, Mauritania, Morocco, Oman, Palestine (including the Gaza Strip and the West Bank), Qatar, Saudi Arabia, Somalia, Sudan, Syria, Tunisia, United Arab Emirates or Yemen.

Lenke til kommentar

Jeg testet litt på den åpne kanalen de har på websiden. Den skalerer godt her og hakker ikke ved lav båndbredde. Prøvde både en og to Mbit her og begge fungerer (1 Mbit gir grovere oppløsning). Slår jeg av QoS og gir den full båndbredde, så varierer den fra 0-6Mbit!

Tusen takk, da stoler jeg på deg

Forresten, hva er QoS?

Endret av Leonin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...