vaares Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Når jeg slår på maskinen kommer det et langt pip deretter en pause på 2-3 sekunder så piper det igjen, sånn fortsetter det hele tida, hva betyr dette? Skjermen er svart når dette skjer. Etter ca 5 forsøk fungerer maskinen, men ved installering av XP så henger den seg opp igjen. Jeg bruker det innebygde skjermkortet. Specs: MSI K7N2GM - IL (Nforce 2 IGP) AMD Athlon XP 1900+ Seagate Barracuda 7200.7 120GB 512DDR Twinmos PC3200 Q-Tec Miditover m/300w Lenke til kommentar
xoop Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Åååh, deilig å se andre med samme problem (neida), nå har jeg akkurat slitt med det samme i to dager. For min del var det RAM'en. Hadde først en Twinmos 333 brikke, og helt riktig, maskinen startet omtrent aldri. Tok ut en Apacer brikke fra en annen Nforce 2 maskin, og bingo!!!!. Satte Twinmos brikken i den andre maskinen, og den fungerte også fint..... Vet ikke om dette vil hjelpe deg, men det er vel verdt et forsøk. Glemte å nevne at mitt kort er et K7NG2 -ILSR Lenke til kommentar
mangan Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hadde akkurat det samme problemet med mitt MSI K7N2 Delta ILSR som jeg nå har sendt i retur. Skal fanken meg aldri ha noe msi mere, bare tull som du må finne ut av på egenhånd når du først har fått et problem... Får dessuten et Asus A7N8X Deluxe ellerno i retur 8) Gå til denne tråden for mere info osv: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=152159 Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Er det ikke bare å sjekke manualen for å finne ut hva det lydsignalet betyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå