Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli mindre arrogant eller mer ydmyk?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Som trådtittel forklarer, ønsker jeg noen tips og råd her.

Har forsåvidt ikke selv hørt at jeg er det, men jeg føler at jeg er det uansett da jeg ofte tenker nedverdigende om enkelte andre rundt meg (men jeg har aldri gitt uttrykk for det!).

Noen som er / har vært i samme situasjon som meg?

Godt mulig dette kommer av dypere årsaker enn hva som er mulig å enkelt komme seg over uten å måtte gå til psykolog, men jeg prøver.

Jeg er btw langt oppi tjue-åra med fast jobb, og det er der hovedsaklig jeg tenker slikt.

Anonymous poster hash: 81ddd...942
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er innpå noe der. Takk for svar..

Det kan være noe i at det sitter "dypt" i personligheten min, i og med at jeg ikke har blitt kvitt den uvanen fra ungdomstida.

Jeg har ikke hatt den aller letteste barndommen, kan jeg ikke si. Men har gode relasjoner til familien nå for det.

Lenke til kommentar

Å oppsøke psykolog kan være noe jeg kunne gjort.. Men, jeg er skeptisk til hele det systemet der. Jeg vil absolutt ikke få et stempel på meg at jeg er (i verste tilfelle) psykisk syk eller noe slikt. Også vil jeg heller ikke begynne å tygge noen type piller som anti-depressiva e.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...