Klossmajoren Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hello Jeg bruker en trådløs mus, og usb sticken sitter i min stasjonære PC. Avstanden fra mus til USB sticken er ca. 70-80 cm.... Den sitter i en 2.0 Usb hub, jeg har også Usb 3.0, men de sitter baki maskinen, noe som skader signal styrken (tror jeg da) Der Usb sticken sitter nå er foran på kabinettet! Musen jeg bruker er ikke en fancy en, er en logitech mus til noen hundrelapper. Jeg bruker også en musematte, men har ikke hatt noen store problemer med denne tidligere. Det er bare nå når jeg nylig ble ferdig med min første stasjonære PC at jeg virkelig har hatt trøbbel med den... Før satt den rett i min bærbare, noe som gikk veldig fint. Noen som har noen tips? Hakkete mus er noen av de få tingene som får meg til å virkelig klikke^^ Noen tips? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 haha, nei.. Det var naturligvis det første jeg sjekket Har helt nytt nå, men er fortsatt lit choppy når jeg beveger den... Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Vet du det spesifikke navnet på musa? Og har du prøvd å sette USB-sticken nærmere? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Å sette usb sticken nærmere er ikke en option for meg. Musa heter logitech M310. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Skjønner det, men blir det ingen hakking når musa er nærmere sticken? Hvis ja, kan du kjøpe en usb-hub eller en ny mus Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Har du musematte eller bruker du musa rett på dårlig underlag? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Har du musematte eller bruker du musa rett på dårlig underlag? Jeg bruker også en musematte, men har ikke hatt noen store problemer med denne tidligere. Det er bare nå når jeg nylig ble ferdig med min første stasjonære PC at jeg virkelig har hatt trøbbel med den... Før satt den rett i min bærbare, noe som gikk veldig fint. Endret 18. august 2013 av iFire Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Forstyrrelser fra andre lignende duppedingser i nærheten? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Forstyrrelser fra andre lignende duppedingser i nærheten? hmmm, hva kan det være? Kom med noen eksempler? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Kan være så mangt. Mobil eller trådløs signaler. Om du har mulighet til å endre frekvens prøv dette Hadde selv en billig trødløs mus som funket fint i windows, men i spill og serlig FPS hadde den ikke sjangs til å henge med. Endte med å bytte til en mus med tråd. Eventuelt med tråd og trådløs Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Jeg kjøpte meg en et hardt skrivebordsunderlag fra Ikea. I den er det antageligvis metal. Etter jeg la den på skrivebordet begynte musen å hakke. Mange billigsystemer har dårlige overføringsegenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå