Gå til innhold

Mus som hakker

Anbefalte innlegg

Hello

Jeg bruker en trådløs mus, og usb sticken sitter i min stasjonære PC. Avstanden fra mus til USB sticken er ca. 70-80 cm.... Den sitter i en 2.0 Usb hub, jeg har også Usb 3.0, men de sitter baki maskinen, noe som skader signal styrken (tror jeg da) Der Usb sticken sitter nå er foran på kabinettet!

Musen jeg bruker er ikke en fancy en, er en logitech mus til noen hundrelapper.

Jeg bruker også en musematte, men har ikke hatt noen store problemer med denne tidligere. Det er bare nå når jeg nylig ble ferdig med min første stasjonære PC at jeg virkelig har hatt trøbbel med den... Før satt den rett i min bærbare, noe som gikk veldig fint.

Noen som har noen tips? Hakkete mus er noen av de få tingene som får meg til å virkelig klikke^^

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du musematte eller bruker du musa rett på dårlig underlag?

Jeg bruker også en musematte, men har ikke hatt noen store problemer med denne tidligere. Det er bare nå når jeg nylig ble ferdig med min første stasjonære PC at jeg virkelig har hatt trøbbel med den... Før satt den rett i min bærbare, noe som gikk veldig fint.

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Kan være så mangt. Mobil eller trådløs signaler. Om du har mulighet til å endre frekvens prøv dette :)

Hadde selv en billig trødløs mus som funket fint i windows, men i spill og serlig FPS hadde den ikke sjangs til å henge med.

Endte med å bytte til en mus med tråd. Eventuelt med tråd og trådløs :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...