Lovefromabove Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Vil jeg trenge en CPU kjøler til dette oppsette her? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=783617 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvis du skal overklokke, så er det nesten et krav at du kjøper en tredjeparts CPU kjøler. Hvis du har stor nok plass i kabinettet vil jeg anbefale Noctua D-14. Jeg har CM HyperEvo 212, og den funker veldig bra til mitt bruk. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Lovefromabove Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 takk for svar! Noctua D-14 skal nok få plass i en www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757466 tror jeg. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Vennligst tenk på at:CPU-vifte medfølger alle våre PC i deler.Kjølepasta medfølger forhåndsmontert under CPU-kjøleren. Stockkjøler er for pingler uansett og en DH-14 passer lett inni der. Men vær obs på at den har en del overheng over sporene til RAM, så dersom du skulle kjøpe noen høye RAMbrikker i fremtiden så vil de ikke passe under ene viften, som du kan flytte. Kjølepasta følger med kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå