Gå til innhold

har flere å flere begynt å ha flash på sidene sine?

wil

Anbefalte innlegg

i det siste, dvs. 2 dager siden så skulle jeg starte internet explorer å der er jo seff hw.no min startside, da jeg kommer inn på hw.no så kommer det at jeg må ha Flash programmet inne, noe som jeg ikke gidder å bry meg noe om. jeg ser liksom ikke noen grunn til å bruke flash akkurat nå. jaja nok om det, i dag så skulle jeg gå inn på microsoft.com å da kom det en melding, der det stod:

Vi beklager, men for å komme inn på denne siden må du ha Flash 6 eller noe i den duren også var det en download link til programmet.

da kommer spørsmålet mitt. har flere og flere sider begynte med flash i sidene sine eller er det bare sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i det siste, dvs. 2 dager siden så skulle jeg starte internet explorer å der er jo seff hw.no min startside, da jeg kommer inn på hw.no så kommer det at jeg må ha Flash programmet inne, noe som jeg ikke gidder å bry meg noe om. jeg ser liksom ikke noen grunn til å bruke flash akkurat nå. jaja nok om det, i dag så skulle jeg gå inn på microsoft.com å da kom det en melding, der det stod:

Vi beklager, men for å komme inn på denne siden må du ha Flash 6 eller noe i den duren også var det en download link til programmet.

da kommer spørsmålet mitt. har flere og flere sider begynte med flash i sidene sine eller er det bare sånn?

Ja og nei. Flere og flere sider benytter seg av flash-ads. Microsoft har vel noe små bilder som skal beskrive ting i flash.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...