wil Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 i det siste, dvs. 2 dager siden så skulle jeg starte internet explorer å der er jo seff hw.no min startside, da jeg kommer inn på hw.no så kommer det at jeg må ha Flash programmet inne, noe som jeg ikke gidder å bry meg noe om. jeg ser liksom ikke noen grunn til å bruke flash akkurat nå. jaja nok om det, i dag så skulle jeg gå inn på microsoft.com å da kom det en melding, der det stod: Vi beklager, men for å komme inn på denne siden må du ha Flash 6 eller noe i den duren også var det en download link til programmet. da kommer spørsmålet mitt. har flere og flere sider begynte med flash i sidene sine eller er det bare sånn? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 i det siste, dvs. 2 dager siden så skulle jeg starte internet explorer å der er jo seff hw.no min startside, da jeg kommer inn på hw.no så kommer det at jeg må ha Flash programmet inne, noe som jeg ikke gidder å bry meg noe om. jeg ser liksom ikke noen grunn til å bruke flash akkurat nå. jaja nok om det, i dag så skulle jeg gå inn på microsoft.com å da kom det en melding, der det stod: Vi beklager, men for å komme inn på denne siden må du ha Flash 6 eller noe i den duren også var det en download link til programmet. da kommer spørsmålet mitt. har flere og flere sider begynte med flash i sidene sine eller er det bare sånn? Ja og nei. Flere og flere sider benytter seg av flash-ads. Microsoft har vel noe små bilder som skal beskrive ting i flash. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Er ikke så mange sider som ha noe nyttig i disse flash-greiene (unntatt sider som er laget 99% i flash da selvsagt) så du går ikke glipp av så mye.. Men uansett, er det ikke på tide å gjøre som 98% av andre internettbrukere og installere flash, wil? :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå