trolli98 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei!Jeg har en Samsung Galaxy s4. Har hørt at mange med denne mobilen bare kan sveipe fingeren over skjermen for å screenshote et bilde på snapchat?Lurte på hvordan man gjør dette mulig?Har også lenge lurt på hvordan man screenshoter uten at andre ser at du har gjort det? Setter pris på rasketilbakemeldinger og vil helst slippe moralpreken om at dette ikke er lurt. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 innstillinger/bevegelse aktiver dra håndflate og ta bilde. Står der hvordan du gjør det. dra hele håndflaten over skjermen. Hvordan du gjør det uten andre folk merker det aner jeg ikke. Ikke vis dem galleriet ditt? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) http://www.ung.no/nettvett/3208_Snapchat.html Grisegutt! Endret 18. august 2013 av Neppe 4 Lenke til kommentar
trolli98 Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) innstillinger/bevegelse aktiver dra håndflate og ta bilde. Står der hvordan du gjør det. dra hele håndflaten over skjermen. Hvordan du gjør det uten andre folk merker det aner jeg ikke. Ikke vis dem galleriet ditt? Tusentakk for tilbakemeldingen, men har dessverre litt problem med å få dette til:( Skal jeg begynne å dra håndflaten over skjermen skjer det enten ingenting eller så bare forsvinner snappen...Får det til med andre ting en snapchat da heldigvis, men lurer på hvordan man får det til uten å slippe opp en finger, for da forsvinner jo bare snappen:( Endret 18. august 2013 av trolli98 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 På alle andre Android telefoner kan man holde inne Power + Volum ned for å ta screenshot. Da får du tatt bildet sammtidig som du holder en finger på skjermen. Om du har root, så er det bare å gå inn å hente bildene til snapchat før du åpner dem (slettes når de er åpnet) og avsender får da ikke beskjed om at du har tatt screenshot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Tull å vås! Snapchat sletter ikke bildene dine: http://www.amobil.no/artikler/snapchat-sletter-ikke-br-bildene-dine/133343 For å ta screenshot holder du inne power-knappen og hjem-knappen samtidig. Lenke til kommentar
trolli98 Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Tull å vås! Snapchat sletter ikke bildene dine: http://www.amobil.no/artikler/snapchat-sletter-ikke-br-bildene-dine/133343 For å ta screenshot holder du inne power-knappen og hjem-knappen samtidig. Hei dere! Vet godt hvordan jeg tar screenshot, men problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg gjør det uten at andre ser det Lenke til kommentar
janne87 Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 screen shote kan man gjore med alle telefoner som er smart vist man roter de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå