AfterGlow Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Bradley Manning sier han undervurderte konsekvensene.WikiLeaks-varsler beklager handlingene sine Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Propaganda tull og vas fra usa 8 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvis man havner i klørne på maktappartatet vedder jeg på at jeg for min del ville angre på alt som jeg klarer å hoste frem, mellom nye bøtter med vann som ble helt over hodet mitt i forbindelse med ettermiddagens lille samlingsstund rundt waterboardet Lenke til kommentar
Populært innlegg Displayname Skrevet 18. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2013 Det at Snowden ikke angrer, mens Manning sier at han angrer, har kanskje også noe med at den ene enda lever fritt mens den andre er midt i en rettsak. Hvem hadde ikke sagt at de angret, eller unnskyldt seg med andre pinlige innrømmelser (som kjønnsforvirring), dersom det betydde at de kanskje fikk leve eller se utsiden av et fengsel igjen. Det Manning har sagt etter han ble tatt har like mye troverdighet for meg som en innrømmelse skaffet gjennom tortur. 15 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Så vidt jeg vet er det eneste mennesket som er skadet som en følge av lekkasjen Manning selv. 3 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 "Okay Manning, her er greia. Enten leser du opp denne drittpakka vi har satt sammen for å diskreditere deg og dine handlinger ellers blir du sittende på isolasjon resten av livet. Rettigheter? Hahaha, erru virkelig så naiv?" Seriøst, legg merke til kroppspråket, stemmen, måten det leses på. Virker det på noen måte som noe han selv har skrevet og forfattet? 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Bra han har tatt til fornuften. 1 Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Etter så mange dager med isolasjon kan man også beklage at jorden er rund og ikke flat. Stalinistisk "rettslig prosess" på sitt beste. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvis man har valget mellom den elektriske stolen og å holde en tale og inrømme masse fjas for å slippe med livet i behold så vil det sistnevnte være fornuftig ja. Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 [snip] Det Manning har sagt etter han ble tatt har like mye troverdighet for meg som en innrømmelse skaffet gjennom tortur. Det verste er jo at Manning faktisk ble utsatt for tortur! Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 <p>Seriøst, legg merke til kroppspråket, stemmen, måten det leses på. Virker det på noen måte som noe han selv har skrevet og forfattet?</p> Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Når man vet hvordan de behandlet John Walker Lindh, så kan man trygt si at dette sitater her NEPPE er fakta. De har allerede bevist at de ikke er til å stole på, og her har de nok presset dette ut av Manning, og Snowden visste at samme skjebne ventet han. Lenke til kommentar
the_student Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hva er straffen for å drepe journalister? Hva er straffen for å drepe sivile? Hva er straffen for å drepe redningsmannskaper? Hva er straffen for å lyve for kongressen? Hva er straffen for å lyve for folket? Hva er straffen for å misbruke tilliten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Propaganda tull og vas fra usa Tenkte akkurat det samme, han sier ikke slikt frivillig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hvis man havner i klørne på maktappartatet vedder jeg på at jeg for min del ville angre på alt som jeg klarer å hoste frem, mellom nye bøtter med vann som ble helt over hodet mitt i forbindelse med ettermiddagens lille samlingsstund rundt waterboardet Horribelt men trolig veldig sant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Hva er straffen for å drepe journalister? Hva er straffen for å drepe sivile? Hva er straffen for å drepe redningsmannskaper? Hva er straffen for å lyve for kongressen? Hva er straffen for å lyve for folket? Hva er straffen for å misbruke tilliten? Tydeligvis er det helt greit... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Litt sent å angre nå, kanskje? Likevel bør han få et par tiår reduksjon i straffen fordi han angrer. Synd at en ung mann skal ødelegge sitt eget liv på denne måten, men han har seg selv å takke. Lenke til kommentar
Tjallekz Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 <p>"Okay Manning, her er greia. Enten leser du opp denne drittpakka vi har satt sammen for å diskreditere deg og dine handlinger ellers blir du sittende på isolasjon resten av livet. Rettigheter? Hahaha, erru virkelig så naiv?"</p> <p> </p> <p>Seriøst, legg merke til kroppspråket, stemmen, måten det leses på. Virker det på noen måte som noe han selv har skrevet og forfattet?</p> Hvor finner du intervjuet (mtp kroppspråk, stemme etc.) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Helt utrolig.. Obama står frem på tv å forsvarer folk som blir meid ned av militære i egypt, syria osv. Men vist noen andre sier fra om uretferdighet da er det ikke så viktig. Spesielt vist det var USA som behandlet noen uretferdig. Å knytte/vedlikeholde båndet med Rusland er vel tross alt en fille sak i forhold. De såkalte "varslene" har all respekt fra meg. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Litt sent å angre nå, kanskje? Likevel bør han få et par tiår reduksjon i straffen fordi han angrer. Synd at en ung mann skal ødelegge sitt eget liv på denne måten, men han har seg selv å takke. Bradley Manning er en internasjonal helt, ikke en kjeltring. Er det noen som burde sitte i fengsel er det folka som holdt detaljene han kom frem med hemmelig i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå