trolli98 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei! Jeg har en Samsung Galaxy s4. Dersom jeg skal lagre bilder som jeg har fått i chat holder jeg som vanlig inne bildet til det kommer opp tre alternativer: slett, detaljer og lagre bilde. Når jeg da skal lagre et bilde, trykker jeg på dette alternativet. Likevel når jeg går inn på galleri etterpå for å se bildet har det ikke blitt lagret... Vet du noe om dette? Hadde satt stor pris på rask respons:)) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Spørs om galleriet får med seg dette. Bruk en filbrowser som f.eks es file explorer å let i mappene. Edit: leif Endret 18. august 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 De havner på telefonens interne lagring. Mappen heter download. Lenke til kommentar
trolli98 Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Hei dere, og takk for svar. Noen av bildene vil ikke komme opp i stor versjon, det kommer bare opp en pil som går rundt og rundt, mens andre funker det med. Det har skjedd to ganger før at bildene har blitt lagret og da har de kommet opp i albumet "download", men dette skjer dessverre ikke lenger...Håper på flere tilbakemeldinger:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 De ligger jo lagret på telefonen eller i eksternt SD. Lagret et bilde og noter filnavnet på det. Så bruker du søk-funksjonen i et explorer-program til å finne lokasjon/bilde. Lenke til kommentar
trolli98 Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 De ligger jo lagret på telefonen eller i eksternt SD. Lagret et bilde og noter filnavnet på det. Så bruker du søk-funksjonen i et explorer-program til å finne lokasjon/bilde. Det kommer ikke opp noe filnavn når jeg lagrer det Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Finn et bilde med PC først da og noter ned navnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå