Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Heisann, Jeg lurer på hvordan jeg skaffer men slikt krydder som de bruker på kinoene rundt i landet som gjør dem gule og smaker så godt. Fins det noen oppskrifter på hvordan man lager gode popcorn med enkle ingredienser eller er de spesielle krydder man må kjøpe og i så fall hvor får jeg tak i det? jeg leste om "Flavacol" i en annen tråd her på forumet men det var ikke mulig å sende til norge. Endret 18. august 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Location kioskene rundt om på diverse kinoer her i landet selger krydder og salt. Bare å kjøpe neste gang du er å ser film. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Heisann, Jeg lurer på hvordan jeg skaffer men slikt krydder som de bruker på kinoene rundt i landet som gjør dem gule og smaker så godt. Fins det noen oppskrifter på hvordan man lager gode popcorn med enkle ingredienser eller er de spesielle krydder man må kjøpe og i så fall hvor får jeg tak i det? jeg leste om "Flavacol" i en annen tråd her på forumet men det var ikke mulig å sende til norge. Location kioskene rundt om på diverse kinoer her i landet selger krydder og salt. Bare å kjøpe neste gang du er å ser film. Jepp de selger det på kinoenene, men også på Meny Har kjøpt både på Meny og kino selv, fant denne også hvis du ikke har tilgang til fysiske butikker. Ok pris inkl frakt, er vell rundt 70 kr for en stor i Norge og. http://stores.ebay.co.uk/Taste-America-Ltd/_i.html?_fsub=1557314012 Endret 18. august 2013 av 1-600-DOCTORB Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg har sett disse på flere dagligvarebutikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Location kioskene rundt om på diverse kinoer her i landet selger krydder og salt. Bare å kjøpe neste gang du er å ser film. Da kjøper jeg det på Egersund Kino. Tusen Takk for hjelpen. Endret 18. august 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå