Tmz Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Når jeg starter laptopen får jeg bare bluescreen rundt 15-20 sec etter å ha logget inn på windows. Jeg får ikke sett hva som står på bluescreenen fordi hele skjermen blir skurrete samtidig og pcen restartes etter et par sekunder. Jeg har ikke gjort noen spesielle forandringer, pcen fungerte når jeg brukte den igår. Startet den opp i sikkerhetsmodus og da får jeg ikke noen bluescreen. Er det noe annet jeg kan prøve enn å formatere? Problemet er at jeg ikke har windows cden liggene lenger og jeg vil helst ikke miste alle dokumentene mine heller da dette er en pc til skolebruk.. Noen tips ? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 I sikkerhetsmodus sett den tilbake med systemgjenoppretting til en dato før dette skjedde. Alternativ i sikkerhetsmodus lag en bruker.prøv og logg deg inn vanlig med denne nye bruker. Bsod lager dump filer som kan debugges,plassering C:\windows\Minidump\ Viss det ikke blir bedre post dmp filene,så kan vi se på dem. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Akkurat det samme skjedde med meg. Jeg startet den i safe mode og gjenopprettet den til slik den var på et tidspunkt før jeg fikk bluescreen. Etter set har jeg ikke hatt noen bluescreen. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Systemgjennoppretning fungerte utmerket, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå