ezzential Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg og en kompis har lyst til å være host for online multiplayer-spill som Diablo2 og Warcraft III, men det kan vi ikke fordi portene som disse spillene bruker er stengt. Vi har leita litt og fant ikke ut hvordan vi kunne åpne portene på denne routeren. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har en DLink DI-624 og der kommer jeg inn i oppsettet ved å gå inn via en nettleser (IE, Opera, Mozilla). Finn IP'en til ruteren og logg inn. Som default er det ikke passord på den. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Takk for opplysningen, men var ikke det jeg spurte om, fant forresten ut til slutt Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Fint at du fant det ut. Grunnen til at jeg opplyste om hvordan du kommer inn på ruteren er fordi at når du har kommet så langt er det rimelig enkelt å sette det opp. Ihvertfall på min... Kjekt at du fikk det til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå