AfterGlow Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Assad-tilhengere står bak.Syrisk «Internett-hær» hacket kjente nettaviser Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Sorry at jeg sier det, synes slike nyheter er skikkelig artige. Bare litt kjedelig at slike "angrep" stort sett ikke gjør noe skade. Håper de klarer å lage litt mer action neste gang Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Det første jeg tenkte da jeg leste "internett-hær". For lol gå til google billedsøk og søk på internet army Endret 18. august 2013 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Teknisk sett ligger det en veldig skummel angrepsvektor via store nyhetskanaler. Alt du trenger er en skandale angående ett større firma, hvor du da får aksjekursen til å stupe, du kan da raskt kjøpe deg inn før den stiger igjen, eller dra nytte av andre ringvirkninger av "panikksalget" Lenke til kommentar
Iloveu123 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Eh, dette her kan til og med jeg gjøre. Ikke noe å lage stor sak av. "Syrisk data hær" herregud. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det første jeg tenkte da jeg leste "internett-hær". 0466_2fe2.jpeg For lol gå til google billedsøk og søk på internet army Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå