Eva65 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er jente/kvinne på 21, er for tiden ute og drikker nesten hver helg. Har samboer som aldri blir med da han ikke har lyst, men han har heller ikke problemer med at jeg stikker ut. Da får han leiligheten for seg selv, noe han digger! Men jeg må selvflgelig komme hjem på natta og ikke være FOR dritings... det hater han Men det er altså ikke noe problem for meg å gå ut, for han protesterer aldri. Om han en gang skulle be meg bli hjemme, så blir jeg hjemme. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Og i kor mange prosent av dine hyrdestundar er det nett kjærasten sin penis som er involvert? 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Og i kor mange prosent av dine hyrdestundar er det nett kjærasten sin penis som er involvert? Er det virkelig mulig?? 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er det virkelig mulig?? Kva nå? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Mange trangsynte menn her ja, Ser ut som om flere av dere tror at damer puler rundt så lenge de er fulle og at det er et faktum, Flere av jentene jeg kjenner er i forhold og de er ute på by`n med eller uten typen og det går veldig bra, de danser og drikker, koser seg og prater uten at det blir noe utroskap av den grunn. Ja flere av dem får av og till en og annen som prøver og sjekke dem opp men det finnes ikke noe farlig i det, det og bli sjekka opp er 1. Helt harmløst 2. Ikke noe jentene kan gjøre noe med. 3. man ser ikke på folk at de er single eller optatt 4.det er slik det fungerer på et utested, "sjekking" er en del av tingen der. Men igjen så er det individuelt hvordan jenter og gutter stiller seg i slike situvasjoner, er man i et seriøst og ordentlig forhold burde det ikke være et problem at de går hver for seg i helgene og drikker og koser seg med sine venner, men situvasjonen i forholdet sier jo om dette er akseptabelt eller ikke, krangler man støtt og er uvenner så kan det for skje utroskap ute på byen, man vil ikke sende verken dama eller typen ut døra med en sur mine når de skal ut for da gleder de seg ikke til og komme hjem igjen, så et godt forhold med en god tone,god stemming og tillit så er det ikke noe problem for meg og la hun feste og kose seg ute, men hadde vi krangla og vært uvenner ofte,diskutert og hatt andre problemer så er det ikke akkurat noe sjakktrekk og la dama dra ut alene 3 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Mange trangsynte menn her ja, Ser ut som om flere av dere tror at damer puler rundt så lenge de er fulle og at det er et faktum, Flere av jentene jeg kjenner er i forhold og de er ute på by`n med eller uten typen og det går veldig bra, de danser og drikker, koser seg og prater uten at det blir noe utroskap av den grunn. Ja flere av dem får av og till en og annen som prøver og sjekke dem opp men det finnes ikke noe farlig i det, det og bli sjekka opp er 1. Helt harmløst 2. Ikke noe jentene kan gjøre noe med. 3. man ser ikke på folk at de er single eller optatt 4.det er slik det fungerer på et utested, "sjekking" er en del av tingen der. Men igjen så er det individuelt hvordan jenter og gutter stiller seg i slike situvasjoner, er man i et seriøst og ordentlig forhold burde det ikke være et problem at de går hver for seg i helgene og drikker og koser seg med sine venner, men situvasjonen i forholdet sier jo om dette er akseptabelt eller ikke, krangler man støtt og er uvenner så kan det for skje utroskap ute på byen, man vil ikke sende verken dama eller typen ut døra med en sur mine når de skal ut for da gleder de seg ikke til og komme hjem igjen, så et godt forhold med en god tone,god stemming og tillit så er det ikke noe problem for meg og la hun feste og kose seg ute, men hadde vi krangla og vært uvenner ofte,diskutert og hatt andre problemer så er det ikke akkurat noe sjakktrekk og la dama dra ut alene Som om det skal til ein skikkeleg krangel for at jenta går ut på byen for å lata seg forføra... Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Som om det skal til ein skikkeleg krangel for at jenta går ut på byen for å lata seg forføra... Trur du virkelig at alle jenter som er i et forhold automatisk vil være utro når de får i seg alkohol og er på by`n eller på fest uten kjæresten sin ? Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 1. Nei 2. Menn på utesteder sjekker henne opp hele tiden 3. Kan hende dama din er full og plutselig har hun hatt trekant med 2 ukjente menn 4. Nei ikke stolbart 5. Jeg viller heller satset på en pakistansk kone [de fester ikke] 6. Så lenge hun fester kommer hun til å knulle rundt uansett når hun er på fylla. 7. Det spiller ingen rolle hvor stor tillit du har til henne 8. Drunk women -----> sex all men 9. Plutselig enn dag finner du ut at du har AIDS/HIV Og ikke nok med det, etpar dager etterpå slår Planet X ned på jorden og utrydder alt liv på jorden Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Sjalusi er en mental sykdom, ødelegger alt i sin vei Tafser dama på andre uten at det er greit for deg, gi henne sparken, men unngå å bli tåpen i hodet av det Endret 6. september 2013 av olsen_1 1 Lenke til kommentar
ryback Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg begynner åpenbart å bli gammal. Jeg synes det er hyggelig når dama er på byen og blir forsøkt sjekket opp jeg. (men når hun forteller om det så later jeg som om jeg blir sjalu.) 3 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Trur du virkelig at noen jenter som er i et forhold automatisk vil være utro når de får i seg alkohol og er på by`n eller på fest uten kjæresten sin ? Nå er du korrigert. Og svaret er sjølvsagt "ja". Endret 6. september 2013 av Staketten Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er jente/kvinne på 21, er for tiden ute og drikker nesten hver helg. Har samboer som aldri blir med da han ikke har lyst, men han har heller ikke problemer med at jeg stikker ut. Da får han leiligheten for seg selv, noe han digger! Men jeg må selvflgelig komme hjem på natta og ikke være FOR dritings... det hater han Men det er altså ikke noe problem for meg å gå ut, for han protesterer aldri. Om han en gang skulle be meg bli hjemme, så blir jeg hjemme. Tafs tafs Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Tror det er er EKSTREMT viktig poeng her, som de fleste glemmer.... Og det er; hvilke type jenter er dere UETE ETTER??? Personlig hadde jeg aldri orket å bruke tid på en jente som ver ute på byen hver helg, men det er meg, og fordi mine interesser i liten grad samsvarer med den jenten sine interesser..... Endret 7. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) La oss nå fokusere på tråden og om ting sklir ut så sier dere ifra, fra nå av blir vi litt mer ivrige på å slette off topic her. Endret 7. september 2013 av Malvado 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kjenner flere menn som har vært utro i fylla (eller edru) enn kvinner. Litt kjipt at mange tror at alle jenter blir pølseskinn med en gang de får alkohol i kroppen. Det er ikke sant. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Kjenner flere menn som har vært utro i fylla (eller edru) enn kvinner. Litt kjipt at mange tror at alle jenter blir pølseskinn med en gang de får alkohol i kroppen. Det er ikke sant. Kanskje menn har større sannsynlighet for å tilstå sine erobringer, mens kvinner i større grad ønsker å framstå som dydige / ikke-horer? Det er et tydelig skille mellom "samfunnets" forventninger til kvinner og menn -- men tenåringer er i stor grad like kåte uansett kjønn. Endret 8. september 2013 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
Dørhåndtak Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Det er nok lurt å holde seg unna party-chicks, de krever ofte bekreftelser fra overalt hele tiden, noe som blir svært slitsomt i et forhold. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Tre jenter som forsøkte å komme i kontakt med meg på utested nå i helgen. Tre stykker! Uansett, så sitter jeg fortsatt med tanker om eksen i hodet, og er igrunnen ikke det minste interessert. Jeg blåste de av. Det er ikke vanskelig, og jeg er sikker på at de kvinner jeg har sansen for er like flink til det. Sant nok har jeg sansen for kvinner som fester en gang i blandt. Gjernere oftere enn sjeldent, men det er jo mye fordi jeg liker å være ute å danse selv. Men om en jente skal være ute hver helg, så er hun ikke helt min smak. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Man kjenner jo kjæresten sin. Blir hun flørtete når hun drikker så er det klart at det blir ubehagelig å sitte hjemme mens hun er ute på byen og nyter oppmerksomheten hun får.Selv er jeg singel, og selvfølgelig blir jeg smigret når folk kommer bort til meg på byen, men jeg blir aldri med dem hjem. Jeg er luremus sånn sett. Elendig fyllesex med en mann jeg har kjent i en og en halv time frister meget lite. Hjelper ikke om han er aldri så kjekk heller.Mulig jeg er ei dødskjedelig dame, men det frister lite med en fyr som bare går den ukentlige sjekke-runden.Uansett; når jeg hadde kjæreste (forhold som varte i 3 år og gikk slutt fordi han gikk for langt med en annen jente) så var det en slags bryter som var skrudd av. Jeg kunne se en mann og tenke at han så bra ut, men jeg begynte ikke å lengte etter å ligge med han av den grunn. Hvis jeg var full løp jeg ikke rundt og klemte og kysset på noen andre enn kjæresten min "bare fordi at jeg var full". Flørte/dateknappen var skrudd av. Det er klart at hvis man er så uheldig å rote seg borti den typen jenter som Stakketten tydeligvis har vært borti, så vil man jo aldri føle seg helt trygg når dama er ute på byen alene.Men ikke alle jenter er pølseskinn! Tips: er dama di sykelig opptatt av hvordan hun ser ut, og bruker tre timer på badet før hun går ut fordi hun vil se best mulig ut for alle de andre mennene slik at hun blir sjekka opp av flest mulig i løpet av kvelden og får en bekreftelse på at hun faktisk ser bra ut, så er det kanskje greit å sette foten ned litt. Og for guds skyld gi henne komplimenter av å til så selvtilitten hennes ikke ligger i gølvet. 2 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 1. Nei 2. Menn på utesteder sjekker henne opp hele tiden 3. Kan hende dama din er full og plutselig har hun hatt trekant med 2 ukjente menn 4. Nei ikke stolbart 5. Jeg viller heller satset på en pakistansk kone [de fester ikke] 6. Så lenge hun fester kommer hun til å knulle rundt uansett når hun er på fylla. 7. Det spiller ingen rolle hvor stor tillit du har til henne 8. Drunk women -----> sex all men 9. Plutselig enn dag finner du ut at du har AIDS/HIV Well, that escalated quickly. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå