Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

menn: greit om dama er ute å fester?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har ingen fast nedre aldersgrense...

Du får ikke noe enklere napp med noen som er mindreårig.

Og ærlig talt, det er ikke noe usunt i å sette noen mentale sperrer en plass mellom 16 til 18 år som minstealder.

Personlig etter å ha sett Jomfrutråden din har jeg på følelsen av at du må slutte å være så kravstor og heller leve litt , prøv å finn deg ei jente som ser det positive i deg (ser nå ut som du er ganske så kreativ , glimt i øyet og liker å ha det gøy ) og gi litt f i det at hun skal være jomfru.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du får ikke noe enklere napp med noen som er mindreårig.

Og ærlig talt, det er ikke noe usunt i å sette noen mentale sperrer en plass mellom 16 til 18 år som minstealder.

Personlig etter å ha sett Jomfrutråden din har jeg på følelsen av at du må slutte å være så kravstor og heller leve litt , prøv å finn deg ei jente som ser det positive i deg (ser nå ut som du er ganske så kreativ , glimt i øyet og liker å ha det gøy ) og gi litt f i det at hun skal være jomfru.

Eg vil ikkje akkurat ha noko horeludder heller... Og sidan ein ikkje kan stole på at jenter seier sanninga når det er prat om tidlegare partnarar, så er det like så greitt å sikte på ei som er heilt fersk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg vil ikkje akkurat ha noko horeludder heller... Og sidan ein ikkje kan stole på at jenter seier sanninga når det er prat om tidlegare partnarar, så er det like så greitt å sikte på ei som er heilt fersk.

Hvorfor skulle noen som ikke er "horeludder" som du sier det så fint, ligge med en fremmed person?

Lenke til kommentar

Nå er jeg jente da, men jeg er veldig glad i å feste og å gå ut på byen. Har aldri gjort dette for å sjekke opp gutter eller å finne noen rote med, men for å danse og ha det gøy med venner. Bruker å være med kjæresten i helgene men tar meg en liten tur ut iblant både med og uten han. Han visste om dette når han ble sammen med meg så om han ikke hadde stolt på meg såpass hadde det ikke fungert i lengden. Men både for hans skyld og min egen(synes det er bedre å være med han enn å rave rundt på fylla) så har jeg roet veldig ned på det. Synes det er greit å reagere på det om dette skjer hele tiden men det gjelder vel for jenter og gutter, men blir man sammen med en som har dette som en stor del av livet er jo sjansen stor for at det fortsetter og.

Lenke til kommentar

Altså, om en kvinne forelsker seg i deg og ønsker å ha sex med deg staketten , vil du fortsatt kalle henne for et Horeludder om hun har langt mer seksuell erfaring enn det du har?

Ja, sjølvsagt. Var eg ikkje bra nok til å vera hennar fyrste, så får ho til helvete ha det så godt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klart, ikke noe problem det. Om jeg ikke hadde kunnet stole på henne hadde jeg aldri vært sammen med henne uansett.

Hyggelig når du og vennegjengen skal på hyttetur i Hemsedal, med jakt, fiske, damer og øl. Mens hun må være hjemme i oslo fordi hun må ned på Pianisten for å feste med partysvenskene sine! Konge dame! :w00t:

Ohhh, jeg har blitt eldre de siste årene, JA, snakker om hyttetur, jakt og fiske! :green:

Lenke til kommentar

Hvis damas fritidsaktiviteter hovedsakelig var drikke&feste på utesteder, clubs osv før dere ble sammen, og hun fortsetter i samme mønster etter at dere er et par, og du selv ikke synes det er spesielt givende lenger, så hun ofte er ute å fester på clubs og utesteder alene... hadde dette vært greit for dere?

Personlig vil jeg si nei.

Ville blitt sjalu og tenkt på hva pokker hun gjør ute hver helg.

Personlig er jeg 100% enig med deg. Men da er det litt sån hvilken dame du er ute etter også. Jeg for min del har funnet ut i årenes løp; at det kan være deiligste dama i verden med kroppen til Fox og humøret til waddewah, om hun ikke gidder å ta seg avbrekk en helg fra fest og fyll, for å bli med på fjellet etc. så gidder jeg ikke invistere noe tid i henne eller et eventuelt forhold.

Men dette er jo igjen fordi at jeg har INGEN interesser i å gå på fylla hver bidige helg. Og da ville jo ikke jeg, og denne fest-dama fungert ilag i det heletatt.

Om jeg først hadde valgt å bli ilag eller prøve å bli ilag med en slik jente, kunne jeg da ikke blitt sjalu, siden jeg viste hva jeg gikk til.

Og NEI, jeg er ikke en kjip kjedelig faen, av den grunn at jeg har festet betraktelig mindre de siste 3 årene...! :dribble:

ja fordi 1) fritt land 2) ikke sharia-lov.

Ja, OM du er ute etter en jente som kun går på fylla så er jeg jo helt enig med deg. Da er dere jo dream team! For oss som ikke liker fyll fest og fanteri hver bidige helg... NEI... Og kjempeflott at du hvertfal har observert at vi ikke lever etter sharia-lover i Norge da. Er jo ikke dårlig bare det.

Hun kan gjøre som hun ønsker. Hvis man har et bra forhold til hverandre, vet man hvor grensen går og man burde greie å styre seg både edru og beruset. Jeg regner med at de som ikke synes det er greit, er redd for at vedkommende skal rote seg med andre gutter. Skal sies at jeg hadde ant ugler i mosen om hun kom hjem på morgenen.

Kommer fremdeles an på hvilken dame du ønsker å ha. Om du selv ikke bruker tiden eller pengene dine til noe mer fornuftig enn å feste hver helg, vil jeg jo påstå at dere kommer til å passe veldig bra ilag .... ;-)

Jeg for min del, hadde aldri orka eller passet ilag med denne jenta. Og da der jeg liksom ikke heeeeeelt vitsen i å ha et forrhold til henne heller....

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Om man skal gå inn i et forhold, vel vitende om at man ikke kommer til å stole på partneren sin, og samtidig få det til å funke og være lykkelig - så må man vel finne seg noen av samme sort, flytte inn i ei hytte langt unna sivilasjon sammen, og leve i en boble alene der ingen andre enn de selv kan se, ta, snakke eller røre den andre... for alltid.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om man skal gå inn i et forhold, vel vitende om at man ikke kommer til å stole på partneren sin, og samtidig få det til å funke og være lykkelig - så må man vel finne seg noen av samme sort, flytte inn i ei hytte langt unna sivilasjon sammen, og leve i en boble alene der ingen andre enn de selv kan se, ta, snakke eller røre den andre... for alltid.

Jeg ser ikke på det slik, man trenger ikke trekke en så drastisk konklusjon at det beste er å leve i en boble, i en hytte langt ute i gokk. For min del handler det jo ikke om jeg kan stole på partneren min eller ikke (det kan jeg selvfølgelig uansett, når hun er partneren min). For min del, handler det om; at jeg og den jenta TS beskriver _ALDRI_ hadde kommet til å passet ilag, fordi vi hadde hatt to helt totalt ulike interesser...

Jeg snakker ikke fotball vs. håndbal her, eller Alice Cooper vs. Justin Bieber. Men jeg snakker om to ting vi hadde vert så forskjellige på, at vi rett og slett ikke kunne fungert ilag i et forhold. Og når man begynner å innse slike ting, da har man da tross alt kommet litt lenger med seg selv, og hva man egentlig er ute etter...

TS, beskriver jo ei jente som lever for å feste, og helst vil gå ut hver helg. Og hovedproblemet trenger jo ikke nødvendig vis å være det at andre gutter er i buksen på henne. Må da være minst like plagsomt å ha ei dame som man må hente på byen hver helg.. Eller ei jente som ikke gidder å finne på noe gøy på søndager, fordi hun er fyllesyk og jævlig.

Jeg har jo ikke noe problem med at madamen stikker ut å tar seg en skikkelig fyll i ny og ne, men jeg mener at etter hvert som man blir mer voksen, finnes det bedre måter å invistere penger og fritid på... :dribble:

Man trenger ikke være en kjip faen for å ha den meningen, og det tror jeg ingen i denne tråden er. Er bare enkelte som er mer voksen enn andre.

For tro meg, etter hvert som man har gått på fylla en del ganger, å sett strippeklubber og nattklubber på de fleste kontinenter, blir man faktisk litt mettet på å gå på byen her hjemme i Norge hver helg...

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke på det slik, man trenger ikke trekke en så drastisk konklusjon at det beste er å leve i en boble, i en hytte langt ute i gokk. For min del handler det jo ikke om jeg kan stole på partneren min eller ikke (det kan jeg selvfølgelig uansett, når hun er partneren min). For min del, handler det om; at jeg og den jenta TS beskriver _ALDRI_ hadde kommet til å passet ilag, fordi vi hadde hatt to helt totalt ulike interesser...

Jeg snakker ikke fotball vs. håndbal her, eller Alice Cooper vs. Justin Bieber. Men jeg snakker om to ting vi hadde vert så forskjellige på, at vi rett og slett ikke kunne fungert ilag i et forhold. Og når man begynner å innse slike ting, da har man da tross alt kommet litt lenger med seg selv, og hva man egentlig er ute etter...

TS, beskriver jo ei jente som lever for å feste, og helst vil gå ut hver helg. Og hovedproblemet trenger jo ikke nødvendig vis å være det at andre gutter er i buksen på henne. Må da være minst like plagsomt å ha ei dame som man må hente på byen hver helg.. Eller ei jente som ikke gidder å finne på noe gøy på søndager, fordi hun er fyllesyk og jævlig.

Jeg har jo ikke noe problem med at madamen stikker ut å tar seg en skikkelig fyll i ny og ne, men jeg mener at etter hvert som man blir mer voksen, finnes det bedre måter å invistere penger og fritid på... :dribble:

Man trenger ikke være en kjip faen for å ha den meningen, og det tror jeg ingen i denne tråden er. Er bare enkelte som er mer voksen enn andre.

For tro meg, etter hvert som man har gått på fylla en del ganger, å sett strippeklubber og nattklubber på de fleste kontinenter, blir man faktisk litt mettet på å gå på byen her hjemme i Norge hver helg...

Hehe, jeg er ikke uenig i noe du skriver her. Posten min var ment å være fullstendig på kanten, bare for å få frem poenget; som er at det blir 'nærmest umulig' å leve et godt og sunt liv sammen med noen uten tillit, og om man skal la sjalusien ta fullstendig overhånd.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, jeg er ikke uenig i noe du skriver her. Posten min var ment å være fullstendig på kanten, bare for å få frem poenget; som er at det blir 'nærmest umulig' å leve et godt og sunt liv sammen med noen uten tillit, og om man skal la sjalusien ta fullstendig overhånd.

Uten tillit kommer man ingen vei nei... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...