Joachim_F Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Vi tar en titt på Mass Effects glemte forfar. Les hele saken Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Fin artikkel om et kjempebra spill! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ble brukt en del tid på Starflight i sin tid, ja. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Av en eller annen merkelig grunn kom jeg til å tenke på Whale's Voyage spillet. Et av de første jeg fikk tak i på CD-rom. Det ble kjøpt nettopp fordi at det var billig og et spill jeg kunne bruke i min magiske 2xCD-rom. Kom aldri særlig langt på det, men... Starflight høres faktisk ganske spennende ut. KAn hende jeg må sjekke det ut... Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Har den på GOG men har nok ennå ikke karret meg til å prøve den, som så mye annet... Går noen hakk opp på lista etter denne artikkelen da! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg har aldri spilt dette men det virker høyst fascinerende. Kanskje lettest å få Sega Mega Drive-versjonen til å funke i dag? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg kjøpte faktisk Mega Drive-versjonen på Ebay for bare et par-tre dager siden. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Har originale Starflight til Amiga i hyllen, men esken har dessverre ikke tålt over to tiår så veldig godt. Hvorvidt disketten faktisk fungerer er et åpent spørsmål. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Aldri prøvd dette, men ser jo som nevnt ganske likt ut som star control 2, som jeg forøvrig er helt enig med forfatteren at er en av de virkelig store klassikerene gjennom tidene.Skal ha det i bakhodet neste gang jeg tillater meg fler spill fra gog (litt for mye som er urørt i samlingen min der nå) Endret 18. august 2013 av Wrathmont Lenke til kommentar
xyz01 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 En finner en interessant gjennomgang av spillet på CRPGaddict - se de etterfølgende innleggene for mer om Starflight. Forøvrig en svært lesverdig blogg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå