Sørl Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Som nevnt i overskrift, hvor er det statistisk sett best vær på den tiden i syden ? Har dessverre bare 1 uke til rådighet. Endret 18. august 2013 av Sørl Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Vil tro at sør på Gran Canaria (Puerto rico) er nokså sikkert på denne tiden (egentlig ganske stabilt hele året) om det er sol/varme du tenker. Men man har jo aldri en 100% garanti noen steder Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg vil anbefale deg en av Kanariøyene jeg også. Der er det stort sett strålende sol og mye varme på denne tiden av året. Hvis du ikke vil så langt kan du prøve Kypros, Kreta eller Rhodos. Disse øyene ligger lengt sør i Middelhavet, men det spørs om det ikke er blitt litt kaldt der på den tiden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Har vært rundt månedsskiftet november/desember på flere aktuelle destinasjoner. Puerto Rico: Behagelig temperaturom dag og natt, men både sjø og spesielt uoppvarmede basseng var altfor kalde. Sjøtemperaturer som operatørene rapporterer der virker altfor høye i forhold til andre destinasjoner. Aqaba: bra om dagen og fint i vannet. Kjølig vind om kvelden. Sharm: Bra om dagen, langermet om kvelden, men hvem drar dit nå? Dubai: Bra, men veldig sterk sol og temperaturen kom lett opp i godt over 30. Perfekt badevann. Rhodos: 12 natt 18 om dagen med 18 i vannet 5 soltimer 120 mm nedbørPuerto Rico, kanariøyene: 16 natt 22 om dagen med 22 i vannet 7 soltimer 35 mm nedbørAqaba: 9 natt 29 om dagen med 23 i vannet 8 soltimer 5 mm nedbørSharm el sheik: 15 natt 25 om dagen med 23 i vannet 7 soltimer 2 mm nedbørDubai: 18 natt 28 om dagen med 28 i vannet 8 soltimer 8 mm nedbør Om det er badeferie bør du ikke reise til Middelhavet i vinterhalvåret, men det er jo mange byer som er fine å besøke også om viteren og det kan være behagelig å sitte i solveggen. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Puerto Rico er kjent for å det beste været på Gran Canaria, så dit skal jeg i Desember. Var der i fjor også og hadde fint vær i to uker. Det er ikke kjempevarmt, men jeg liker det best rundt 25 grader. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Med oppvarmet basseng i Puerto Rico er du ganske sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå