AnonymDiskusjon Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg tenner utrolig på tanken på at dama mi ligger med andre menn. Hun har fortalt detaljert om ting hun har gjort tidligere, og hvem hun har pult. Hun har mildt sagt vært ganske tøsete og jeg elsker det. Har lyst til å ha trekant, firkant, gangbang. Se 20 menn ta henne etter tur mens hun kommer igjen og igjen. Bare tanken på at hun jeg har sex med har hatt hundrevis av pikker oppi seg gjør meg helt gal. Er dette helt unormalt? Anonymous poster hash: 13bd6...c5b 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Må da være en type fetisj det der. Om det er normalt eller ikke er egentlig ikke så veldig relevant, dersom du liker det, så er det normalt for deg. Ser at det er mange slike tråder som startes på dette forumet om akkurat denne typen henvendelser, og jeg føler at det er viktig for meg som bruker å understreke at det er viktig å holde opp hode, og være stolt over hvem du er, uansett hvilke tanker du har. Å ha en fetisj gjør deg ikke til et mindre menneske, det er noe som er helt normalt. Endret 18. august 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Bare tanken på at hun jeg har sex med har hatt hundrevis av pikker oppi seg gjør meg helt gal. Er dette helt unormalt? Anonymous poster hash: 13bd6...c5b Vet ikke så mye om hva som er normalt eller unormalt, men tror det er veldig uvanlig å ønske seg at partneren har hatt/skal få mest mulig pikk i seg - vanligvis bruker menn å fortrekke færrest mulig "fremmede" pikkbesøk for parteren Du foretrekker mer sånn "shareware" og rett på "plug&play" Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Kult! Hvilke tanker gjøre dama seg om dette? Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Termen er ikke dum, om man leser litt lengre opp på wikisiden. Endret 18. august 2013 av norskgoy Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Du er ikkje den einaste her på forumet med denne fetisjen. Det dukkar jamleg opp brukarar her med sine trådar om same ynskje, med ein intervall på tre til fire månadar i mellom. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Rar fetish, det er liksom helt motsatt av den alle andre menn vil. Tror de fleste her føler sinne/kvalme om de ser for seg dama si med andre menn. Folk har drept for mindre Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Neida, dette er en helt vanlig fetish. Stadig vekk åpnes det tråder om dette, søker man litt rundt finner man kontaktannonser o.l fra par som vil akkurat dette. Da er det både snakk om en enkelt og gangbang. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ikke helt unormalt, men langt ifra gjeldende norm for samfunnet som helhet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Jeg kjenner til begrepet cuckold, og har min fetish kan sikkert minne en del om det, bortsett fra at, så vidt jeg vet, så går dette mye ut på å like å bli ydmyket og tenne på at partneren vil ha den andre er enn han. Jeg er ikke helt der, men det er noe med dette med en seksuellt sulten/frigjort kvinne som ikke kan få nok sex som tenner meg utrolig mye. Jeg har ikke turt å lufte det helt for henne da, for jeg vet ikke hvordan responsen ville blitt. Men fristelsen er stor. Jeg hadde også likt om hun dro ut på byen og var "utro". Eller jobbet som stripper. Tanken på at hun kunne solgt sex er også veldig pirrende, men det er jo ulovlig, så det får bli med fantasien... Anonymous poster hash: 13bd6...c5b Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Å selge sex er slettes ikke ulovlig. Det er bare kjøp som er forbudt. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Om alle gutter hadde vært som deg, TS Hilsen jente som alltid kommer til å være singel fordi altfor få gutter ønsker å være i åpent forhold eller er så fordomsfri og frigjort som du er. Anonymous poster hash: dbbe8...89a Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hold dere til Topic!Har fjernet et par innlegg som ikke var til hjelp for trådstarter eller bidrar i diskusjonen på noen måte. 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Om alle gutter hadde vært som deg, TS Hilsen jente som alltid kommer til å være singel fordi altfor få gutter ønsker å være i åpent forhold eller er så fordomsfri og frigjort som du er. Anonymous poster hash: dbbe8...89a Det er kanskje få. men jeg nekter å tro at jeg er alene... Til TS: Du bør selvfølgelig trå litt forsiktig, men du bør nok ha en prat med fruen om dette, kanskje dere har en aldeles fantastisk tid foran dere 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Det er vanligvis bare eldre menn som er trygge på seg selv(moden, god selvtillit og selvbilde) som tør å begi seg ut på åpne forhold ++ Anonymous poster hash: dbbe8...89a 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 L4r5: I stand corrected, men poenget var at det uansett ville vært straffbare forhold involvert, og dermed utgår automatisk. Ellers så syns jeg det er kult at ikke alle mener at jeg er klin gal og at enkelte faktisk kan sette pris på mine noe uvanlige tanker og tenningsmønstre. Ellers så kan det nevnes at jeg er i midten av 20-årene, så vil vel ikke annse meg selv som "eldre" men selvtillit og tillit til dama er det ikke mangel på :-) Anonymous poster hash: 13bd6...c5b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. august 2013 Forfatter Del Skrevet 25. august 2013 Du er helt normal! Si ifra når dere vurderer swingers da Anonymous poster hash: dbbe8...89a Lenke til kommentar
TheBeliever9 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Mange som ikke helt vet hva de snakker om her i tråden tydeligvis. Jeg selv kunne aldri tenkt meg at noen andre skulle få lov å tatt dama mi, men det er en veldig vanlig fetish. Går du til nakenprat er der mange slike kontaktannonser. Lenke til kommentar
gogoser41 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Mange som ikke helt vet hva de snakker om her i tråden tydeligvis. Jeg selv kunne aldri tenkt meg at noen andre skulle få lov å tatt dama mi, men det er en veldig vanlig fetish. Går du til nakenprat er der mange slike kontaktannonser. ja jeg er enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg