Kjeven Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei! Er på utkikk etter en ny telefon da den jeg har nå slår seg av i tide og utide flere ganger om dagen, også midt under samtaler, altså er den helt ubrukelig. Hvis den kan ringe og sende meldinger er jeg fornøyd, god batteritid er et pluss. At den tåler å bli brukt er imidlertid et must, jf. min nåværende som må erstattes etter et drøyt år. Jeg er en fattig student og har ikke råd til å bytte telefon hvert år, så min neste bør holde en stund. Jeg vet ikke hva man kan forvente av levetid for en smarttelefon, men to-tre år minst? Hva pris angår, så er jeg fremdeles en fattig student, samtidig har jeg ikke helt oversikten over hva man må gi for en smarttelefon nå til dags, så jeg holder dette punktet åpent til jeg får noen forslag. Interessert i alt annet enn HTC, som er mitt nåværende merke. OS spiller ingen rolle. tl;dr: - Lang levetid- God batteritid er et pluss - Billig - Alt annet enn HTC Takk på forhånd! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Lg Optimus 4X HD P880 Får du helt ned i 1995kr uten binding. Jeg kan ikke finne noen annen telefon med tilsvarende hardware til den prisen. Hvor lenge den måtte holde kan jeg ikke svare for men at det er en fantastisk kraftpakke av en telefon er helt sikkert. Har en selv og er strålende fornøyd med den. Hvis man følger med litt så er det jo stadig tilbud på telefoner. Ex-kjerringa kjøpte seg en som var nedsatt over 1000kr før ferien på et helgetilbud. EDIT: Ang. batteritid så er det vel strengt tatt ingen smarttelefoner som har noe megabatteri, men hvis man skrur av alt unødvendig så holder min i 3 dager uten å lade den. Bruker jeg alt, er på wifi og leker så holder den max rundt 17timer. Endret 17. august 2013 av vidarkri Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Jeg ville gått for Lumia 520/620 eller Blade 3. Billige bra telefoner til rundt 1000 lappen. Personlig ville jeg gått for 620. Bra telefon som kommer til å være oppdatert lenge, pluss at Nokia er flink å levere bra apps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå