toddy21 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Hei. jeg har lett litt over alt å finner ingen plasser dem selger test drive unlimeted 2 lenger :/ noen som har en trygg side/plass jeg får kjøpt det?? vil ha det til ps3. Endret 17. august 2013 av toddy21 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=test+drive+unlimited+2&rh=i%3Aaps%2Ck%3Atest+drive+unlimited+2 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Gamezone har spillet. Du finner det også hos Amazon og eBay til en billigere pris. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Gamezone har spillet. Du finner det også hos Amazon og eBay til en billigere pris. takk for svar men vet du noe om det er dårlig å kjøpe brukt av spillet hørt at noen spill har en kode du trenger å det er en 1 gangs kode? stemmer det? Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=test+drive+unlimited+2&rh=i%3Aaps%2Ck%3Atest+drive+unlimited+2 er den siden trygg å handle på også?? vil ikke risikere å sitte uten spillet :/ har hent før at jeg bestiler ting og ikke får det -.- Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Både Amazon og Gamezone er helt trygge sider. Såvidt jeg husker er det ikke Online Pass i TDU2, så det burde gå fint å kjøpe brukt. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Både Amazon og Gamezone er helt trygge sider. Såvidt jeg husker er det ikke Online Pass i TDU2, så det burde gå fint å kjøpe brukt. prøvde å bestile på Amazon men fikk feilmeling.. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er dessverre ganske få spill på Amazon som sendes til Norge. Men du kan prøve den britiske versjonen, litt dyrere, men de fleste spill kan kjøpes for oss nordmenn. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Er dessverre ganske få spill på Amazon som sendes til Norge. Men du kan prøve den britiske versjonen, litt dyrere, men de fleste spill kan kjøpes for oss nordmenn. er der forsjel på britiske å den vanlige?? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Den britiske versjonen har andre selgere, ellers er de like. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Den britiske versjonen har andre selgere, ellers er de like. selgere i bil butikkene liksom? Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 er det dette som er britisk?? Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 jeg hadde spille på pc får en stund siden. men går det an å få tinga som er gjort der over til spillet på ps3? eller er ikke det muligt? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Amazon selger varer selv, men det finnes også andre som selger via Amazon, slik som på eBay. Det er den britiske versjonen du er på der ja. Om du kan flytte over saven vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå