smort1 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Båter og landskap! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Et bilde med fin balanse mellom forgrunn og bakgrunn. Godt eksponert og fint lys. Det likker sikker noen milioner i båter der nede. Kan ikke la vær å tenke på hvor forholdsvis lite de blir brukt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Et bilde med fin balanse mellom forgrunn og bakgrunn. Godt eksponert og fint lys. <br> Det likker sikker noen milioner i båter der nede. Kan ikke la vær å tenke på hvor forholdsvis lite de blir brukt. TAkker, fotopoulsen! Jeg har også samme tanker som deg, mht. brukstiden for disse båtene. Ser jo at liggetiden er ca. 99% av hele tiden... Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Et av de beste utsiktsbildene dine, synes jeg. God sikt i jevnt lys, og fin ballanse mellom nivåene. Nå har jeg hatt båter liggende, men jeg tar meg i å tenke at her / der ligger mye av det som kunne ha vært moderne infrastruktur i landet. Jeg går og venter på at sambandet langs kysten Kr.sand - Tr.heim skal bli noe av, i en region som allerede genererer mye av landets eksport.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Et av de beste utsiktsbildene dine, synes jeg. God sikt i jevnt lys, og fin ballanse mellom nivåene.<br> Nå har jeg hatt båter liggende, men jeg tar meg i å tenke at her / der ligger mye av det som kunne ha vært moderne infrastruktur i landet. Jeg går og venter på at sambandet langs kysten Kr.sand - Tr.heim skal bli noe av, i en region som allerede genererer mye av landets eksport.. TAkker, Trond Olav! Sant nok, det du kommenterer mht. infrastrukturen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg