Gå til innhold

Båter og landskap!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et bilde med fin balanse mellom forgrunn og bakgrunn. Godt eksponert og fint lys. <br>

Det likker sikker noen milioner i båter der nede. Kan ikke la vær å tenke på hvor forholdsvis lite de blir brukt.

TAkker, fotopoulsen! :)

Jeg har også samme tanker som deg, mht. brukstiden for disse båtene. Ser jo at liggetiden er ca. 99% av hele tiden... ;)

Lenke til kommentar

Et av de beste utsiktsbildene dine, synes jeg. God sikt i jevnt lys, og fin ballanse mellom nivåene.

Nå har jeg hatt båter liggende, men jeg tar meg i å tenke at her / der ligger mye av det som kunne ha vært moderne infrastruktur i landet. Jeg går og venter på at sambandet langs kysten Kr.sand - Tr.heim skal bli noe av, i en region som allerede genererer mye av landets eksport..

Lenke til kommentar

Et av de beste utsiktsbildene dine, synes jeg. God sikt i jevnt lys, og fin ballanse mellom nivåene.<br>

Nå har jeg hatt båter liggende, men jeg tar meg i å tenke at her / der ligger mye av det som kunne ha vært moderne infrastruktur i landet. Jeg går og venter på at sambandet langs kysten Kr.sand - Tr.heim skal bli noe av, i en region som allerede genererer mye av landets eksport..

TAkker, Trond Olav! :)

Sant nok, det du kommenterer mht. infrastrukturen... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...