Gå til innhold

Himelens maleri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Ronny seier, er stativ eit must på denne typen bileter. På landskapsmotiv kan det også væra fornuftig med litt mindre blendaropning - då vil djupneskarpheita bli betre. Eksempelvis f8 - f16 ( blendaropninga vert mindre jo høgare f-verdi du nyttar). Ser at du har nytta iso 400. Denne bør settast så lavt som mogleg for å unngå støy i biletet. ( iso 100 eller iso 200 ).

Eit par småting til slutt:

1. Horisonten heller ørlite til venstre - det kan enkelt rettast i eit fotoredigeringsprogram.

2. Kan ofte væra lurt å unngå midtstilt horisont. I dette tilfellet ville eg teke med meir av den nydelege himmelen og mindre av den mørke, monotone havflata. Dette kan enkelt fiksast med litt beskjæring.

Eit bilete med fint potensiale. Likar det godt!

Stå på vidare :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

bør ikke lukkertiden på 1/400 som er brukt her være bra nok? Isåfall hva bør den være på i sånne bilder? <br>

Dette med iso, noen ganger så får jeg så mørke bilder om jeg går ned på iso, noe annet man kan gjøre da?

Sette blendern på 8

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Snipp

Oi oi, glemte at jeg hadde lastet opp dette bildet!

Takk takk for alle tipsene! :D

Skal definitivt gå til innkjøp av stativ, har tenkt på det en god stund nå.

Jeg tok faktisk noen bilder med mindre hav og mer skyer, men disse ble dessverre ikke så gode, for mye støy.

Uansett takk for tipsene, tar de med meg til neste gang jeg kommer over en solnedgang og har kameraet tilgjengelig. :)

Endret av Norish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...