Marstein Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har en Peugeot Partner kassabil, 2006 modell som jeg vurderer å bytte ut.Vurderer å bytte den i en Hyundai H-1 og har kommet over en 2004 modell som i følge annonse fra forhandler er velholdt.Denne har kjørt 184000 km og av den grunn litt i tvil om hvor langt og lenge en kan forvente at en slik bil går.Noen her som har noen formening om en bør være skeptisk til en H-1 med denne kjørelengden? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvor mange gamle Hyundaier ser du på veien om dagen?? Det virker som om alle gamle Hyundaier har forsvunnet de siste åra og det kan kanskje være en liten indikasjon på at disse bilene ikke hadde samme kvalitet som andre merker. Lenke til kommentar
Marstein Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Hvor mange gamle Hyundaier ser du på veien om dagen?? Det virker som om alle gamle Hyundaier har forsvunnet de siste åra og det kan kanskje være en liten indikasjon på at disse bilene ikke hadde samme kvalitet som andre merker. En bekjent av meg kvittet seg nettopp med en 07 modell VW Transporter pga stadige problemer og hyppige verkstedsopphold så det sier hvertfall meg at dyrere og nyere trenger nødvendigvis ikke å være bedre. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sharmedezen min har nå tippet 930k. Det er en 99mod c200 med 2151ccm TD motor. DET er trofast sliter. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg sier bare at det er påfallende at det ikke lenger finnes gamle Hyundaier. Alle andre merker er godt representert i alle aldersklasser, og Hyundai som tross alt solgte som hakka møkk på begynnelsen av 2000 er borte. Jeg synes ihvertfall at det er veldig påfallende. Lenke til kommentar
Marstein Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Sharmedezen min har nå tippet 930k. Det er en 99mod c200 med 2151ccm TD motor. DET er trofast sliter. Men desverre ikke kassabil. Kikket litt på Vito også, men heller tvilsomt at de klarer over 900k Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Men desverre ikke kassabil. Kikket litt på Vito også, men heller tvilsomt at de klarer over 900k En E-klasse som varebil og stasjonsvogn er god bil med masse plass. Motoren som er levert med 177hk orginalt klarer også 900k om du steller pent med den. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Alt har en pris. Og hva har du fått tilbud om å kjøpe den for? Vi hadde et par H-1 i den gamle jobben som måtte byttes inn før 200k km pga girkasseproblemer og motorproblemer. Lenke til kommentar
Marstein Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Alt har en pris. Og hva har du fått tilbud om å kjøpe den for? Vi hadde et par H-1 i den gamle jobben som måtte byttes inn før 200k km Ikke fått tilbud eller snakket med noen. Ligger på Finn til ca 40000 Hva årsmodell var de bilene? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Alt har en pris. Og hva har du fått tilbud om å kjøpe den for? Vi hadde et par H-1 i den gamle jobben som måtte byttes inn før 200k km pga girkasseproblemer og motorproblemer. Det er dette jeg mistenker at har skjedd med alle hyundaier siden de er borte. Lenke til kommentar
Marstein Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 En E-klasse som varebil og stasjonsvogn er god bil med masse plass. Blir nok for liten, da er jeg like hjulpet med partneren jeg har i dag. Må nok opp i H-1 størrelse skal det være noe poeng å bytte. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det var samme årsmodell tror jeg. Det spørs veldig hvordan den skal kjøres. Og hvordan den behandles. Det er sikkert en grei bil, men sier bare at de vi hadde med å gjøre ikke holdt lenge. Vi kjørte kort, ofte og over lang tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har hørt at den ikke er noe særlig å krasje. Verdt å sjekke hva den scorer, på NCAP-testene. Lenke til kommentar
Marstein Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Har hørt at den ikke er noe særlig å krasje Ingen planer om det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Da er det jo ingen sak. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Husk at H1 er litt vrien på glatten med trekk bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå