Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjørelengde Hyundai H-1

Marstein

Anbefalte innlegg

Har en Peugeot Partner kassabil, 2006 modell som jeg vurderer å bytte ut.
Vurderer å bytte den i en Hyundai H-1 og har kommet over en 2004 modell som i følge annonse fra forhandler er velholdt.
Denne har kjørt 184000 km og av den grunn litt i tvil om hvor langt og lenge en kan forvente at en slik bil går.

Noen her som har noen formening om en bør være skeptisk til en H-1 med denne kjørelengden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor mange gamle Hyundaier ser du på veien om dagen?? Det virker som om alle gamle Hyundaier har forsvunnet de siste åra og det kan kanskje være en liten indikasjon på at disse bilene ikke hadde samme kvalitet som andre merker.

En bekjent av meg kvittet seg nettopp med en 07 modell VW Transporter pga stadige problemer og hyppige verkstedsopphold så det sier hvertfall meg at dyrere og nyere trenger nødvendigvis ikke å være bedre.

Lenke til kommentar

Jeg sier bare at det er påfallende at det ikke lenger finnes gamle Hyundaier.

Alle andre merker er godt representert i alle aldersklasser, og Hyundai som tross alt solgte som hakka møkk på begynnelsen av 2000 er borte. Jeg synes ihvertfall at det er veldig påfallende.

Lenke til kommentar

Alt har en pris. Og hva har du fått tilbud om å kjøpe den for? Vi hadde et par H-1 i den gamle jobben som måtte byttes inn før 200k km

Ikke fått tilbud eller snakket med noen.

Ligger på Finn til ca 40000

Hva årsmodell var de bilene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...