Skatteflyktning Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Regjeringen har nektet Høyres Fabian Stang samme privilegier som APs Stoltenberg har med å slippe igjennom trafikken som uttrykningskjøretøy.Dette til tross for at Fabian trolig har like gode grunner som Jens: Våre passasjerer får uønsket oppmerksomhet fra andre i trafikken. Dette kan til tider være sjenerende for passasjerene og innebærer en risikosituasjon for både sjåfør og passasjer http://www.osloby.no/nyheter/Radhuset-fikk-nei-til-a-bruke-kollektivfelt-7280650.html#.Ug-YWLuXSTc Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Skal liksom ordførere og få blålys syntes du? En statsminister kan ikke sammenlignes med en ordfører uansett. Fabian Stang vil bare slippe rushkøen som alle andre må henge med i. 2 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Våre passasjerer får uønsket oppmerksomhet fra andre i trafikken. Og den oppmerksomheten blir mindre når alle ser mr Stang kjøre forbi alle andre normale billister? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det er jo bare for Herr Stang å søke avskjed fra jobben som ordfører - så slipper han all denne uønskede oppmerksomheten som sannsynligvis er født ut av velgernes interesse for å se med egne øyne hva eller hvem som sitter bak all tåkeprat og reverier Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Skal liksom ordførere og få blålys syntes du?Nei En statsminister kan ikke sammenlignes med en ordfører uansett.Jo faktisk er det en naturlig sammenligning Fabian Stang vil bare slippe rushkøen som alle andre må henge med i.Samme som Jens 1 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Så Fabian Stang har like mye bruk for blålys som en statsminister? Jeg tror du ser ham som en meget viktig kongelig person, noe jeg ikke syntes Stang er. Han kan fint ta bussen eller trikk til jobb, uten at det skulle bli noen store problemer. Men store folk som Fabian vil sikkert ikke bruke kollektivt Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. august 2013 Forfatter Del Skrevet 19. august 2013 Så Fabian Stang har like mye bruk for blålys som en statsminister? Jeg tror du ser ham som en meget viktig kongelig person, noe jeg ikke syntes Stang er. Han kan fint ta bussen eller trikk til jobb, uten at det skulle bli noen store problemer. Men store folk som Fabian vil sikkert ikke bruke kollektivtEr enig i at både Jens og Fabian burde tvinges til å kjøre kollektivt. Tross alt er det dette de vil at alle andre skal gjøre. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå