Bamsemums313 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Grattis, satt dum som en gjøk og prøde meg på Blizzard sin FB side idag, dog uten hell. Håpe det ikke er sååååå lenge til de slipper spillet, et par måneder kanskje? De skal sikkert vise litt mer om spillet på BlizzCon 8-9 Nov, evt ha en invite only LAN turnering, så blir det sikkert releaset rett etter tenker jeg. Just my 2 cents. Men dang, vant ikke idag . Oh well, ny dag i morgen, og gratulere Nitrius! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ikke no idag Gratulerer til dere som vant key! Lenke til kommentar
Onkel_Tom Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 De skal sikkert vise litt mer om spillet på BlizzCon 8-9 Nov, evt ha en invite only LAN turnering, så blir det sikkert releaset rett etter tenker jeg. Just my 2 cents. Men dang, vant ikke idag . Oh well, ny dag i morgen, og gratulere Nitrius! Jepp, er nok meget mulig at en release rett etter denne datoen er mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hmm, kanskje jeg bare skal lage en jukseside og sende mail til blizzard og be om keys Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Dere er velkommen til Chat hos Hearthstone.no Liten oppdatering: Det vil bli valgt vinnere hver dag, når som helst Endret 5. september 2013 av Mistweaver Po Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Får vel smøre oss med tålmodighet nå da Lenke til kommentar
Damio Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 haha takk for key hopper i taket her! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Gratulere til dere som vant. Håper jeg kan hoppe i taket med deg snart Damio Sees forhåpenligvis snart ingame ! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dette var overraskende artig så langt. Vet ikke om det var noe mulighet til å velge, men virker som jeg gikk Mage hvertfall. Spilte igjennom tutorialen, gikk ganske greit, og 2 kamper mot andre spillere så langt, foreløpig bare vinn, får vi se hvor lenge flaksen varer Mage ser ut til å funke ganske bra så langt. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Dere er velkommen til Chat hos Hearthstone.no Liten oppdatering: Det vil bli valgt vinnere hver dag, når som helst Tør du si noe om hvor mange nøkler du fikk? Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Tør du si noe om hvor mange nøkler du fikk? Veldig mange som jeg må gi ut før denne uken er over. Så kommer det mer. Men jeg forlater dette området nå. Håper vi kan fortsette forskjellige samtaler om Hearthstone på fansiden, takk. Endret 5. september 2013 av Mistweaver Po 2 Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Veldig mange som jeg må gi ut før denne uken er over. Så kommer det mer. Men jeg forlater dette området nå. Håper vi kan fortsette forskjellige samtaler om Hearthstone på fansiden, takk. Bare å dele ut da med andre ord Lenke til kommentar
Sflow Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Skikkelig misunnelig på dere som vinner Håper det er min tur idag gleder meg så sinnsykt til å spille! Endret 6. september 2013 av Sflow Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Aldri blitt utvalgt til noen form for BETA ifra Blizzard, har alltid måtte "grave" meg frem til en key fra andre sider:Så nå sitter jeg her igjen å håper som mange andre på å bli blant de heldige utvalgte. Endret 6. september 2013 av Abell Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Gatulerer Tom Olsen, Saykin, Håvvard, Fredrik, kriber, Kaigero, thamz, Jext. De heldige vinnere av beta nøkkler. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hoho, tusen tusen takk! Jeg pleier aldri å vinne slike ting så dette var skikkelig stas. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Hihi! Tusen takk! Tenkte å stream tutorial i starten av spillet hvis noen er interessert www.twitch.tv/saykintv edit: Nevermind, streamen vil ikke starte opp. Må finne ut av det. Endret 6. september 2013 av Saykin Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) De to siste vinnerne av en betanøkkel for denne uken er:*kommer snart* gah.. Ser mørkt ut dette her Da er Hearthstone.no tom for nøkkler snart også, er vel bare å satste på at jeg skal vinne Blizzard lotto beta opt in da hehe Endret 6. september 2013 av MysticoN Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Sjansen ligger på 1/38 nå... Det er lov å håpe..? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er vel enda lavere nå som Syncz fikk en nøkkel og det kun er en igjen. Håp er en "error" nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå