Saapa Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Får se om Blizzard snart gir ut noen beta nøkler til fansidene som kan gis vekk. Følg med på Hearthstone.no Hvis du er med i fansite programmet deres så er det kanskje en viss sjanse for at du kan få et par nøkler. Edit: TCG legges ned. Endret 5. september 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Ja, jeg synes også det var rart at de ikke brukte WoW TCG, men så er det vel kanskje mere penger. Betaen for EU ble offisielt lansert i går, så da er det bare og krysse fingrene! Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) @Saapa, ja det er jeg. Men en beskjed til alle sammen, jeg har nå ordnet utvidede profiler, vennekoblinger, private meldinger, aktivitetstrømmer på fansiden. Men hvis du oppdager en feil eller noe slikt, send meg en privat melding igjennom fansiden. Takk! Endret 5. september 2013 av Mistweaver Po Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Om noen selger en beta key så kjøper jeg gjerne. Er helt sykt gira på å få spilt dette, gleda meg så alt for lenge Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Hearthstone.no har mange beta nøkler å dele ut hver dag, fra idag, denne uken! Kommer mer info på fansiden om det, så følg med. Endret 5. september 2013 av Mistweaver Po 1 Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Viktig å følge med der for å selge nøkkel til kaigero så dyrt som mulig! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hearthstone.no har mange beta nøkler å dele ut hver dag, fra idag, denne uken! Kommer mer info på fansiden om det, så følg med. Høres bra ut, får krysse fingrene da =) Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hearthstone.no har mange beta nøkler å dele ut hver dag, fra idag, denne uken! Kommer mer info på fansiden om det, så følg med. Høres ut som en gylden mulighet for de som ikke har tid til å spamme F5 på Blizzard CS sin Twitter side. Kommer til å sjekke innom fansiden i ny og ned idag, dette skal ikke jeg gå glipp av! Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Du kommer opp info snart, jobber med det nå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Kan tenke meg at siden din har litt mer trafikk nå enn vanlig? Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Viktig å følge med der for å selge nøkkel til kaigero så dyrt som mulig! hehehe Hearthstone.no har mange beta nøkler å dele ut hver dag, fra idag, denne uken! Kommer mer info på fansiden om det, så følg med. Flott skal følge med Trodde ikke det kom til å bli community for Hearthstone i Norge nesten Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Sånn Hearthstone betanøkkel konkurransen har startet. Lykke til. 2 Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Flott tiltak av Blizzard og deg Mistweaver Po! Lenke til kommentar
Damio Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 hvor mange deler dere ut om dagen? Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Helt enig. Hadde vært fett om det hadde blitt en fast ting å ta en turnering i uka/måneden Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Der hadde jeg flaks gitt, var så heldig å vinne en betakey av Hearthstone.no Så nå får man endelig testet dette ut, blir spennende. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Følger med Har forresten ikke sett noen streams, vil ha et inntrykk og en opplevelse som ikke er så mye påvirket av andre Edit: Grattis, ikke lenge etter at jeg registrerte meg (Ja, vet jeg er sen) Endret 5. september 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Onkel_Tom Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Der hadde jeg flaks gitt, var så heldig å vinne en betakey av Hearthstone.no Så nå får man endelig testet dette ut, blir spennende. Grattis, satt dum som en gjøk og prøde meg på Blizzard sin FB side idag, dog uten hell. Håpe det ikke er sååååå lenge til de slipper spillet, et par måneder kanskje? Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Der hadde jeg flaks gitt, var så heldig å vinne en betakey av Hearthstone.no Så nå får man endelig testet dette ut, blir spennende. Så grønn av misunnelse Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 (endret) @Onkel_Tom: Tror det blir litt info om det på BlizzCon i november. Edit: Grattis til alle 4 vinnere Vet ikke om alle er registrert her da Endret 5. september 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå