Gå til innhold

Hearthstone: Heroes of Warcraft Norsk Fanside

Anbefalte innlegg

Hey, er det noen av dere som er interessert i Hearthstone, eller er nysgjerrig på hva det er?

Da kan du besøke hearthstone.no

Siden er ny, så jeg tar gjerne imot ris og ros. Håper noen vil registrere seg, dem som ønsker det. Forhåpentligvis blir det muligens en beta nøkkel konkurranse, hvis Blizzard legger merke til den norske fansiden.

Jeg skal komme med oppdateringer, nyheter og andre innlegg med emner som passer rundt Hearthstone.

Men jeg får se hvordan det går.

Hvis det går veldig bra, kanskje vi får se en norsk Hearthstone turnering i nær fremtid på Hearthstone.no

Spillet ser kanskje lett ut, og det er kanskje lett å spille, men ikke så lett å mestre.

Jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal tenke på det neste gang :)

Og jeg setter pris på tilbakemeldingen, og hvis noen av mer, er det bare å dele det.

Men ja, husk http://www.hearthstone.no, hvis du ønsker å støtte en norsk fanside for spillet.

Hvis du har noe ris eller ros, send meg gjerne en mail ([email protected])

Blir også større sjanse for at det blir en beta nøkkel utdeling til en heldig medlem eller to, hvis det blir fler som registrerer seg og legger igjen litt kommentarer og annet.

Også hvis noen av dere ønsker å bidra til med noe, muligens i fremtiden, artikler om strategier, tips og annet for en bestemt hero / class!? Send meg en mail ;)

Endret av Mistweaver Po
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...