Terje Solfugl Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Siland på land Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fint plassert i flata med god skarphet som tar den fint ut fra bakgrunnen som ser ut til å være det som på geologisk kalles knollekalk som finnes på flere av øyene i indre Oslofjord. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sjeldent og godt bilde av denne anda! Har aldri sett hele fuglen slik som her før... ! Godt jobba! Artig å få dokumentert "svømmeføttene"! Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Godt fanget! Har heller aldrig sett dene fuglen slik gående på land. Kanskje ikke flotteste bakgrunn, men i sitt miljø. Eksponering og farger sitter godt Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Nok en fugl jeg ikke har sett før. Flott bilde. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Nydlig bilde Terje. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hei. Det er alltid en fornøyelse å betrakte / studere dine fugleportretter, - mye på grunn av glimrende teknisk kvalitet, men også fordi det (alltid) virker som om du har direkte øyekontakt med fotoobjektet. God konsentrasjon og rask reaksjon er forutsetninger for å oppnå et slikt "varemerke", og jeg våger et spørsmål: Kan du angi et gjennomsnittlig antall eksponeringer som må til for å få et blinkskudd ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Takk for kommentarer Til Albert kan jeg si : sett kamerat på serie med følgefokus..det kan fort bli noen hundre eksponeringer, hvor ETT er det optimale . Lenke til kommentar
Kvalsvikfoto Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Fint bilde av en kul kar...med herlig sveis og stilige støvletter:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg