Svein Oftedal Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Keiserkåpe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Flott bilde av nydelig sommerfugl. Fin komposisjon og godt valg av dybdeskarphet. Du har brukt blits? Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Flott bilde av nydelig sommerfugl. Fin komposisjon og godt valg av dybdeskarphet. Du har brukt blits? Takk for kommentar! Nei, det er ikke brukt blitz, men det var kraftig sollys da bildet ble tatt Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ikke ment som direkte kritikk når jeg nevner at her kunne du kanskje fått fram enda bedre detaljer ved å senke lyset noe og korrigere svært forsiktig med kontrast da det sterke sollyset gjør at sommerfuglen som er både skarp og detaljert fremstår ørlite blass, men ikke mye. Roar Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Ikke ment som direkte kritikk når jeg nevner at her kunne du kanskje fått fram enda bedre detaljer ved å senke lyset noe og korrigere svært forsiktig med kontrast da det sterke sollyset gjør at sommerfuglen som er både skarp og detaljert fremstår ørlite blass, men ikke mye.<br><br> Roar Kritikk mottas med takk, så bare kall det kritikk du. Jeg har på grunn av det harde sollyset redusert kontrasten. Kan godt tenkes jeg har gått noe for langt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fint betonet portrett av sommerfuglen. Liker utsnittet! Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Nydelig bilde!! Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg