AllFather Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Ganske jevnspilt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Elsker Soldado og Capoue allerede. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Ganske jevnspilt. Eneste som spiller jevnt med Spurs er Jedinak. Men innbytterne til Palace har vist seg litt fram da. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Synes ikke Spurs spiller noe særlig godt, så der må jeg si meg uenig med deg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Jeg sier ikke Spurs spiller spesielt bra. Men de har jevnt over hatt god kontroll på Palace. Palace har presset litt etter målet, spesielt etter byttene sine, men før det er det lite Palace har vartet opp med. Hvorfor går Rose av? Han har jo vært en av de beste utpå der! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Herregud Defoe... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Uff, burde safet seieren der Defoe! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 500 i odds på H... Any takers? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 På tide Jedinak får gult nå... Og der var Verthongen ute til jul? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Capoue dagens lyspunkt. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Tottenham hadde god kontroll, men var jevnspilt. Crystal Palace kunne fort fått en utligning på slutten, hadde jo den med Philips der han har et dårlig nedtak, kunne fort blitt farlig der. Spillemessig har Tottenham mye å gå på. Som sagt veldig urutinert av Palace-forsvaren i straffesituasjonen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Og Spurs kunne fort ha putta et par mål både i første omgang på alle angrepene fra kant (som Lennon klarte å ødsle bort med dårlige innlegg) og på kontringene i andre omgang. Lennon står frem som kampens store skuffelse for meg, selv om det er han som har "assisten" på straffen. Det er mer åpent enn mellom beina på ei 50 år gammal førtidspensjonert nigeriansk hore, men han klarer ikke å gjøre ett eneste bra innlegg? Bah! Rose, Walker, Verthongen og Soldado de beste til Spurs. Dawson og Chadli såder. Sigurdsson prøver og gjør egentlig en god kamp selv om også hans sluttprodukt mangler. Paulinho og Dembele gjorde en ok kamp på midten og Capoue ser veldig lovende ut. Defoe burde putta, men bra gjort å komme seg til sjansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå