el mindo Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Crystal Palace og Tottenham på Selhurst Park Kanal: TV2 Sport Premium / Sumo Kampstart : 14:30 Forventet lagoppstilling: Endret 17. august 2013 av el mindo 3 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Gleder meg som en liten unge på julaften nesten Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 hva med BALE ? xD Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 AVB sier Bale er skadet iallfall til og med Arsenalkampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Tror på en knapp seier mot et nyopprykket lag som har fordel av hjemmebane og er fulle av adrenalin. Håper på Soldado-mål i debuten, og gjerne en solid opptreden av Chadli for å høyne inntrykket etter en helt ok pre-season! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Banen inspiseres. 1 time til kampstart! Jan Vertonghen var gjennom tester i går. Sikkert tvilsom fra start, men sitter kanskje på benken. Emmanuel Adebayor er mest sannsynlig ute av troppen, siden han ikke returnerte fra (velferds)-permisjon før sist onsdag. Det er også antatt at Scott Parker ikke er med i troppen siden det jobbes for at han kan forlate Tottenham. Bale er som nevnt skadet og vil etter AVB's siste uttalelser ikke spille for Tottenham de tre neste kampene. Endret 18. august 2013 av el mindo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Squawka Football @Squawka1m Tottenham starting XI: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Lennon, Dembele, Chadli, Sigurdsson, Paulinho; Soldado. #THFC Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Da antar jeg at Vertonghen bestod de fysiske testene i går, for her er dagens 11! Bekreftet første-11 fra SpursOfficial: Lloris Walker, Dawson, Vertonghen, Rose Dembele, Paulinho; Lennon, Chadli, Sigurdsson Soldado. Crystal Palace sin 11'er: Speroni, Ward, Gabbidon, Delaney, Moxey, Dikagcoi, Jedinak, Gayle. Garvan, Dobbie, Wilbraham, Endret 18. august 2013 av el mindo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Var en svakere 11'er enn jeg hadde trodd. Kun Chadli og Soldado som er veldig farlige fremover. Har dog troa på at Chamakh kommer inn etter 75 min og avgjør kampen. Heia Chamakh. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Var en svakere 11'er enn jeg hadde trodd. Kun Chadli og Soldado som er veldig farlige fremover. Hvem trodde du skulle spille da? Messi? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Sandro er ikke på benken. Noen som vet hvorfor? Regnes han ikke som fit nok enda? Kaboom er jo der. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Var en svakere 11'er enn jeg hadde trodd. Kun Chadli og Soldado som er veldig farlige fremover. Har dog troa på at Chamakh kommer inn etter 75 min og avgjør kampen. Heia Chamakh. Svakere 11'er enn du hadde trodd? Uten Bale og Kaboul, så er vel dette den sterkeste 11'eren vi kunne ha stilt. Kaboul og Vertonghen er klart de to beste i midtforsvaret. Venstrebacken er kanskje det svakeste punktet i laget. Sandro, Dembele og Paulinho vil knive hardt om sentral midtbane. Men Sandro har vært langtidsskadet på lik linje med Kaboul. Tror også Capoue kan komme til å konkurere på midten, men ikke på lik linje med de første tre. Ellers er vel Lennon, Chadli og Sigurdsson selvskrevne i de offensive midtbanerollene, når både BAle og Holtby er ute med skade. Soldado er vel også et greit førstevalg på topp. Skjønner at du er Arsenanal-supporter, men at dette er en svak 11'er? Hadde iallfall ikke tapt 3-1 mot Villa! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Hadde iallfall ikke tapt 3-1 mot Villa! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Hvem trodde du skulle spille da? Messi? Ikke mye defensivt i midtbaneleddet da Dembele og Paulinho er begge spillere som liker å gå fremover på banen. Hadde forventet Capoue og Kaboul skulle starte og synes Sigurdsson ikke er noe særlig til fotballspiller. Svakere 11'er enn du hadde trodd? Uten Bale og Kaboul, så er vel dette den sterkeste 11'eren vi kunne ha stilt. Kaboul og Vertonghen er klart de to beste i midtforsvaret. Venstrebacken er kanskje det svakeste punktet i laget. Sandro, Dembele og Paulinho vil knive hardt om sentral midtbane. Men Sandro har vært langtidsskadet på lik linje med Kaboul. Tror også Capoue kan komme til å konkurere på midten, men ikke på lik linje med de første tre. Ellers er vel Lennon, Chadli og Sigurdsson selvskrevne i de offensive midtbanerollene, når både BAle og Holtby er ute med skade. Soldado er vel også et greit førstevalg på topp. Skjønner at du er Arsenanal-supporter, men at dette er en svak 11'er? Hadde iallfall ikke tapt 3-1 mot Villa! Hvor skriver jeg at dette er en svak 11'er? Er du blind? Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Dette blir bra! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Lurte også litt på den midtbanen uten at jeg har mye oversikt på kvalitetene til Dembele og Paulinho. Gode defensivt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Ikke mye defensivt i midtbaneleddet da Dembele og Paulinho er begge spillere som liker å gå fremover på banen. Hadde forventet Capoue og Kaboul skulle starte og synes Sigurdsson ikke er noe særlig til fotballspiller. Hvor skriver jeg at dette er en svak 11'er? Er du blind? Capoue har ikke spilt en eneste treningskamp med klubben og ble klar for få dager siden. Kaboul har vært ute med skade hele forrige sesong og har spilt en halv treningskamp. Hvem skulle spilt i stedet for Sigurdsson når verken Bale eller Holtby er tilgjengelig? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 18. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 JAAA! Kampstart. COYS! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Capoue har ikke spilt en eneste treningskamp med klubben og ble klar for få dager siden. Kaboul har vært ute med skade hele forrige sesong og har spilt en halv treningskamp. Hvem skulle spilt i stedet for Sigurdsson når verken Bale eller Holtby er tilgjengelig? Nå var det aldri ment som kritikk men mer som en overraskelse og forbauselse. Tok det for gitt at dere hadde bedre spillere enn Sigurdsson tilgjengelig. EDIT: Uten å ha sett for mye av dere i pre season så ville jeg ha foretrukket Townsend over Sigurdsson. Endret 18. august 2013 av cfthompson Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Rapporter Del Skrevet 18. august 2013 Nå var det aldri ment som kritikk men mer som en overraskelse og forbauselse. Tok det for gitt at dere hadde bedre spillere enn Sigurdsson tilgjengelig. Ok. Jeg synes i så fall at Arsenal sin benk i går var overraskende dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå