Gå til innhold

Kamptråd - Crystal Palace - Tottenham : 18/08 kl. 14:30


el mindo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BR8oSAsCQAAMa3M.jpg

 

Banen inspiseres. 1 time til kampstart!

 

Jan Vertonghen var gjennom tester i går. Sikkert tvilsom fra start, men sitter kanskje på benken.

 

Emmanuel Adebayor er mest sannsynlig ute av troppen, siden han ikke returnerte fra (velferds)-permisjon før sist onsdag.

 

Det er også antatt at Scott Parker ikke er med i troppen siden det jobbes for at han kan forlate Tottenham.

 

Bale er som nevnt skadet og vil etter AVB's siste uttalelser ikke spille for Tottenham de tre neste kampene.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Da antar jeg at Vertonghen bestod de fysiske testene i går, for her er dagens 11!

 

Bekreftet første-11 fra SpursOfficial:

 

Lloris

Walker, Dawson, Vertonghen, Rose

Dembele, Paulinho;

Lennon, Chadli, Sigurdsson

Soldado.

Crystal Palace sin 11'er:

 

Speroni,

Ward, Gabbidon, Delaney, Moxey,

Dikagcoi, Jedinak, Gayle.

Garvan, Dobbie, Wilbraham,

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Var en svakere 11'er enn jeg hadde trodd. Kun Chadli og Soldado som er veldig farlige fremover.

 

Har dog troa på at Chamakh kommer inn etter 75 min og avgjør kampen. Heia Chamakh.

 

Svakere 11'er enn du hadde trodd? Uten Bale og Kaboul, så er vel dette den sterkeste 11'eren vi kunne ha stilt.

 

Kaboul og Vertonghen er klart de to beste i midtforsvaret.

Venstrebacken er kanskje det svakeste punktet i laget.

Sandro, Dembele og Paulinho vil knive hardt om sentral midtbane. Men Sandro har vært langtidsskadet på lik linje med Kaboul.

Tror også Capoue kan komme til å konkurere på midten, men ikke på lik linje med de første tre.

Ellers er vel Lennon, Chadli og Sigurdsson selvskrevne i de offensive midtbanerollene, når både BAle og Holtby er ute med skade.

Soldado er vel også et greit førstevalg på topp.

 

Skjønner at du er Arsenanal-supporter, men at dette er en svak 11'er? Hadde iallfall ikke tapt 3-1 mot Villa!

Lenke til kommentar

 

Hvem trodde du skulle spille da? Messi?

Ikke mye defensivt i midtbaneleddet da Dembele og Paulinho er begge spillere som liker å gå fremover på banen. Hadde forventet Capoue og Kaboul skulle starte og synes Sigurdsson ikke er noe særlig til fotballspiller.

 

Svakere 11'er enn du hadde trodd? Uten Bale og Kaboul, så er vel dette den sterkeste 11'eren vi kunne ha stilt.

 

Kaboul og Vertonghen er klart de to beste i midtforsvaret.

Venstrebacken er kanskje det svakeste punktet i laget.

Sandro, Dembele og Paulinho vil knive hardt om sentral midtbane. Men Sandro har vært langtidsskadet på lik linje med Kaboul.

Tror også Capoue kan komme til å konkurere på midten, men ikke på lik linje med de første tre.

Ellers er vel Lennon, Chadli og Sigurdsson selvskrevne i de offensive midtbanerollene, når både BAle og Holtby er ute med skade.

Soldado er vel også et greit førstevalg på topp.

 

Skjønner at du er Arsenanal-supporter, men at dette er en svak 11'er? Hadde iallfall ikke tapt 3-1 mot Villa!

Hvor skriver jeg at dette er en svak 11'er? Er du blind?

Lenke til kommentar

Ikke mye defensivt i midtbaneleddet da Dembele og Paulinho er begge spillere som liker å gå fremover på banen. Hadde forventet Capoue og Kaboul skulle starte og synes Sigurdsson ikke er noe særlig til fotballspiller.

Hvor skriver jeg at dette er en svak 11'er? Er du blind?

 

Capoue har ikke spilt en eneste treningskamp med klubben og ble klar for få dager siden. Kaboul har vært ute med skade hele forrige sesong og har spilt en halv treningskamp.

 

Hvem skulle spilt i stedet for Sigurdsson når verken Bale eller Holtby er tilgjengelig?

Lenke til kommentar

 

Capoue har ikke spilt en eneste treningskamp med klubben og ble klar for få dager siden. Kaboul har vært ute med skade hele forrige sesong og har spilt en halv treningskamp.

 

Hvem skulle spilt i stedet for Sigurdsson når verken Bale eller Holtby er tilgjengelig?

 

Nå var det aldri ment som kritikk men mer som en overraskelse og forbauselse. Tok det for gitt at dere hadde bedre spillere enn Sigurdsson tilgjengelig.

 

EDIT: Uten å ha sett for mye av dere i pre season så ville jeg ha foretrukket Townsend over Sigurdsson.

Endret av cfthompson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...