PSV Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Spennende kamp sålangt. Hadde vært litt urettferdig om Stoke scorte på corner på slutten der. Ser ut som det fremdeles kan gå begge veier. Stoke med over 200 pasninger bare i første omgang, det er vel mer enn de hadde i løpet av hele kamper forrige sesong. Hvorfor fikk Lucas gult kort forresten? Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Moro kamp så langt, liverpool imponerer! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det var like før Stoke scora på corner pga. dommeren er blindere enn ei ku. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Dette føles helt fantastisk, så mye bedre enn forventet! Første dosen med PL har overgått alt, WOW! ER SÅ GLAD! STURRIDGE!!!!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Spennende kamp sålangt. Hadde vært litt urettferdig om Stoke scorte på corner på slutten der. Ser ut som det fremdeles kan gå begge veier. Stoke med over 200 pasninger bare i første omgang, det er vel mer enn de hadde i løpet av hele kamper forrige sesong. Hvorfor fikk Lucas gult kort forresten? Fikk ikke gult, så bare sånn ut fordi Stoke fikk frispark samtidig som han dro opp kortet.... Og gav gult til en Stoke spiller for taklingen tidligere. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ser forresten ut som Mignolet sliter veldig i feltet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Grafikken viste at Lucas fikk gult, men tror det bare var produsenten som misforstod. Noen som har smakt Grans Premium Pils? Er det normalt at det lukter oppkast? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Noen som har smakt Grans Premium Pils? Er det normalt at det lukter oppkast? Ja. Drittøl. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Trist å måtte slite meg gjennom en sixpack når det er PL-åpning. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Generelt tips i livet utifra egen erfaring: Står det Premium på noe som helst så har ikke produsenten nok tro på å selge produktet sitt på kvalitet og satser på at navnet selger istedenfor. Red.: Kvalitet, ikke pris. Endret 17. august 2013 av PSV Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Herlig angrepspill av Liverpool! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg har smakt en del øl som er sånn halvveis, men første gang jeg var genuint bekymret for at noen hadde spydd i ølen min. Få inn den andre nå!!! Hendo nærmer seg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg har smakt en del øl som er sånn halvveis, men første gang jeg var genuint bekymret for at noen hadde spydd i ølen min. Få inn den andre nå!!! Hendo nærmer seg. Prøv Urquell. Selger det i mange butikker her i Oslo som jeg har sett, hoppet i skyene når jeg flyttet hit fra Bergen. - Tidsspørsmål om når vi scorer igjen, herlig spill. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Bor i Oslo, så det er ikke utvalget det står på, heller pengene. Måtte prøve noe billig og nytt, men nå går jeg tilbake til Hansa frem til neste lønning. Nervepirrende å lede med ett når det nærmer seg slutten. Får vel knapt pengene tilbake om man tipper på utligning etter dødball i sluttminuttene... Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kjører som regel på med Hansa selv. Bra øl, til "billigøl" og være. Men jeg skal hamstre Sofiero neste gang jeg er i Sverige. Øl blir ikke stort bedre enn det, og for en lekker pris. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) De har ikke sluttet med grisespillet sitt selv om de spiller mer fotball. Og de slipper stort sett unna med det det. Jeg skjønner faen meg ikke at Stoke slipper unna kort. Huth saboterer Sturridge og får ingenting, N'zonzi grisetakler en i første og får tilsnakk. Greit at Kolo Toure fikk gult, men dommeren kan jo for pokker være konsekvent! Føkk Stoke. Endret 17. august 2013 av oOF Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Få inn mål 2 snart da.. Omsett noen av de mange sjansene vi spiller oss til.. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) ....... TAKK Mignolet !!!! Endret 17. august 2013 av wampster Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Så bommer han faen meg, helt utrolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå