Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Welbeck med 2 mål. Hahahahaha Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Wow. Nydelig chip av Snipes! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Rooney med 2 assist etter han kom inn. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg liker det jeg ser! Flott av Rooney, bra avslutning av Welbeck. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Welbeck begynner å vise kritikerne hvorfor han spiller for Man. Utd. ihvertfall! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Danny boy, da. Håper han fortsetter slik i år. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Welbeck, er det en ny spiller eller? -__- Flott mål. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kom hjem for litt siden og fikk se kampen i reprise. RvP fortsetter der han slapp forrige sesong og godt er det. Wesley med to mål, det siste var pent men eg klandrer han og han alene for det ene målet Swansea fikk. Hva i faen han tenkte på da han stod med 4 motspillere rundt seg og hoppet og danset rundt ballen istedefor å mose den unna vet bare han, 3-4 trekk senere og ballen lå i nota bak De Gea. Deilig seier, måtte det bare fortsette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå