Gå til innhold

Minnebrikke funker ikke etter uhell


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Hadde mitt Gopro festet på lastebiln jeg kjørte her om dagen. Endte med kamera mistet grepet og rulla under hjulet på lastebiln. alt ble knust bortsett fra minnebrikken som lå inni kameraet. Den ser 100% hel ut men pcen reagerer ikke når jeg setter den inn. Er en Sandisk EXTREME 32gb om det skulle ha noe å si. Utrolig lyst på bildene og opptakene som ligger på brikken nå.

 

Forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her kan det hende at kontakter eller indre brikke® har røket selv om det fysisk ser helt ut, det har tross alt vært under hjulet på en lastebil.

Av og til hender det at maskinen ikke reagerer når jeg setter inn minnekort/minnepinner/harddisker - du kan prøve å gå gjennom computer management og så disk management (win) og se om du finner den der.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke recovery tilbudet til Sandisk er gyldig lenger.

Det fungerte ikke for meg når jeg kjøpte to Sandisk Extreme Pro kort den 25 mai.

 

På mine Extreme pro-kort er det 1 år fra du låser opp programmet.

 

 

Added Protection: 1 year downloadable RescuePro® data recovery software offer**, for bringing accidentally deleted images back to life

__________________________________________________________________________

 

Her kan det hende at kontakter eller indre brikke® har røket selv om det fysisk ser helt ut, det har tross alt vært under hjulet på en lastebil.

 

Heller mer mot at opptakene ikke ble avsluttet på riktig måte så filene ikke er komplette lengre.

 

 

TS, du kan jo teste med en demoversjon av programmet.

 

You can download a demo version of Rescue Pro and Rescue Pro Deluxe. These demo versions will show you what files can be recovered and provide a preview of the files for some common picture file types.

 

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

 

På mine Extreme pro-kort er det 1 år fra du låser opp programmet.

 

 

Du har rett, nå fungerer det. Har nettopp fullført en registrering. Men når jeg prøvde for en måned eller to siden, så fikk jeg beskjed om at avtalen med Sandisk hadde gått ut.

 

Nå skulle det ikke mer enn et kjapt google søk til før jeg fant et annet program som fønket. Så hvis trådstarter er i beit, så kan han prøve Recuva.

Jeg mener det er det programmet jeg brukte for å hente frem filer fra et formatert CF-kort

Lenke til kommentar

Så høres det ut som du kanskje har brukket en kobling eller noe i minnekortet.

Da spørs det vel egentlig mer på hvor mye du er villig til å betale for å få ut det som er på minnekotert.

Om noe er brukket så er det vel synlig?

 

Disse programmene hjelper meg bare med å finne tapt data på brikken? Problemet er jo at jeg ikke finner brikken i det hele tatt på maskinen.

har du prøvd demoen? Det recprog har aldri sviktet meg. Har gitt bort en drøss med koder til folk som trenger, men nå har jeg kun en. Og den får du ikke i tilfelle jeg trenger den selv.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Om noe er brukket så er det vel synlig?

 

har du prøvd demoen? Det recprog har aldri sviktet meg. Har gitt bort en drøss med koder til folk som trenger, men nå har jeg kun en. Og den får du ikke i tilfelle jeg trenger den selv.

Det kan være på innsiden. Så med mindre man åpner kortet, så er det ikke sikkert man ser noe.

Det trenger dog ikke være det heller, men siden det har blitt kjørt over av en lastebil så er faren stor for at det har skjedd noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...