Krokanrull Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei.Når jeg kjører en network test på PS3, fanger den bare opp 14-15 Mbps per sek.Akkurat nå i disse dager har jeg 70Mbit, merker ikke noe lagg eller noe, verken i spill eller Netflix, men syns det var rart den ikke fanget opp mer.Prøvde flere ganger å teste, og den klarte bare 14-15 hver gang. Opp har jeg 5, og den klarte 3-4.Noen andre som gidder å sjekke å se hva de får? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg måler 22 / 8 akkurat nå på min linje mens jeg er 70/80. Men hvis du ser så bruker testen ca 1.5 sek på å måle hastigheten. Vil jo ikke rekke å måle store linjer som vi har. Tester man på itavisen og andre isptester så bruker den gjerne 10-15 sekund før den faktisk klarer å makse. Annen ting er jo hvor servern til PS3 testen faktisk er hen. Trenger ikke å bry seg noe om den testen. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Jeg måler 22 / 8 akkurat nå på min linje mens jeg er 70/80. Men hvis du ser så bruker testen ca 1.5 sek på å måle hastigheten. Vil jo ikke rekke å måle store linjer som vi har. Tester man på itavisen og andre isptester så bruker den gjerne 10-15 sekund før den faktisk klarer å makse. Annen ting er jo hvor servern til PS3 testen faktisk er hen. Trenger ikke å bry seg noe om den testen. Takk for godt svar. Ja, du har nok rett. Når jeg da i tillegg ikke opplever lagg så er det jo null stress egentlig. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sliter med samme problemet. PS3 har 15 Mb/s, mens PC på samme nett har 25 Mb/s. Begge er bruker kablet nett. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Sliter med samme problemet. PS3 har 15 Mb/s, mens PC på samme nett har 25 Mb/s. Begge er bruker kablet nett. Som du leser over er det kanskje ikke noe problem allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå