Gå til innhold

[Løst] Download speed på PS3


Krokanrull

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg kjører en network test på PS3, fanger den bare opp 14-15 Mbps per sek.

Akkurat nå i disse dager har jeg 70Mbit, merker ikke noe lagg eller noe, verken i spill eller Netflix, men syns det var rart den ikke fanget opp mer.

Prøvde flere ganger å teste, og den klarte bare 14-15 hver gang. Opp har jeg 5, og den klarte 3-4.

Noen andre som gidder å sjekke å se hva de får?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg måler 22 / 8 akkurat nå på min linje mens jeg er 70/80. Men hvis du ser så bruker testen ca 1.5 sek på å måle hastigheten. Vil jo ikke rekke å måle store linjer som vi har. Tester man på itavisen og andre isptester så bruker den gjerne 10-15 sekund før den faktisk klarer å makse.

 

Annen ting er jo hvor servern til PS3 testen faktisk er hen. Trenger ikke å bry seg noe om den testen.

Lenke til kommentar

Jeg måler 22 / 8 akkurat nå på min linje mens jeg er 70/80. Men hvis du ser så bruker testen ca 1.5 sek på å måle hastigheten. Vil jo ikke rekke å måle store linjer som vi har. Tester man på itavisen og andre isptester så bruker den gjerne 10-15 sekund før den faktisk klarer å makse.

 

Annen ting er jo hvor servern til PS3 testen faktisk er hen. Trenger ikke å bry seg noe om den testen.

 

Takk for godt svar. Ja, du har nok rett.

 

Når jeg da i tillegg ikke opplever lagg så er det jo null stress egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...