Tommy.Johansen. Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Furet Værbitt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Her synes jeg motiv og komposisjon er flott, men forgrunnen blir altfor mørk Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Her synes jeg motiv og komposisjon er flott, men forgrunnen blir altfor mørk Ja tenkte noen ville synes det var litt mørkt i forgrunn, men den dynamiske rekevidden på canon tillot ikke lysere for grunn uten at himmelen ble utbrent, skal laste opp et eksempel på de så snart jeg har mulighet. Skulle vel ha hadt en blits men nå hadde jeg ikke det shit happens lol Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Har prøvd flere ganger å laste opp ny versjon men den blir ikke akseptert, må være en bugg på siten. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Har prøvd flere ganger å laste opp ny versjon men den blir ikke akseptert, må være en bugg på siten. hmmmm 0.0001 Mb over grensa stoppa hele greia grrrr og ingen feil melding.... Uansett nå er ny versjon opplastet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg