Konto brukes ikke Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Dele? Det er ingen automatikk i hvis man har sex annen hver dag, partner går andre plasser, så blir det tatt av 'kvoten' din. Du kan til og med få mer sex. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Men poenget er altså at hvis åpne forhold var regelen, måtte damene dele på mennene like mye som mennene måtte dele på kvinnene. Geir Ja, men det betyr ikke at alle skal få. Hvis menn vil ha sex med 8 av 10 damer, mens damer vil ha sex med 3 / 10 menn er tilbudet større for damene enn mennene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Dele? Det er ingen automatikk i hvis man har sex annen hver dag, partner går andre plasser, så blir det tatt av 'kvoten' din. Du kan til og med få mer sex. Ja. Ja, men det betyr ikke at alle skal få. Hvis menn vil ha sex med 8 av 10 damer, mens damer vil ha sex med 3 / 10 menn er tilbudet større for damene enn mennene. Tja? Det blir kanskje flisespikking, men: De 8 "tagbare" kvinnene dine må konkurrere om de samme 3 mennene for å få seg noe. At det finnes en masse menn på markedet som de ikke vil ha hjelper dem ikke. Hvis du eller jeg er en av de sistnevnte 7, får vi ikke disse damene uansett. Og vi får dem ikke mer fordi om vi forlanger å ha dem for oss selv. Som KarpeSkrotum muligens antyder: De dagene din drømmekvinne ikke er hos mr. right (fordi han er med fritt valgt kvinne fra nummer 2 til 8), så er hun kanskje med deg. Geir 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Vi kan selvsagt diskutere polygami vs. seriemonogami, men uansett må det jo være noen (vanligvis to) som har sex med hverandre. Jeg ser ikke hvordan det du sier står i strid med påstanden min: "skal mange kvinner ha seg med flere menn, så må det enten være noen menn som har seg med flere kvinner, eller det må være flere kvinner enn menn som ikke får noenting, slik at det blir et mannsoverskudd på tilbudssiden." Noen må de jo ha sex med disse mennene, enten det er enkeltvis eller på omgang eller flere samtidig. Har vi fire menn og fire kvinner, og to av kvinnene er med to menn hver, så betyr det enten at to jenter ikke får noen mann, eller må dele ham med de frilynte. Vi kan selvsagt tenke oss at de to frilynte jentene er sammen med de samme to "alfahannnene", i så fall er det to menn igjen til to damer. Om de vil ha hverandre er en annen sak. Men poenget er altså at hvis åpne forhold var regelen, måtte damene dele på mennene like mye som mennene måtte dele på kvinnene. Geir Kva for ei boble er det du lever i? Tenk deg fire menn og fire kvinner. Mennene er opne for å ha sex med samlege av kvinnene. Derimot er samlege fire kvinner er berre opne for å ha sex med to av dei fire mennene. Og desse to mennene er dei same for alle kvinner. Altså vil to menn ikkje få sex i det heile, med mindre valdtekt er lov. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Kva for ei boble er det du lever i? Tenk deg fire menn og fire kvinner. Mennene er opne for å ha sex med samlege av kvinnene. Derimot er samlege fire kvinner er berre opne for å ha sex med to av dei fire mennene. Og desse to mennene er dei same for alle kvinner. Altså vil to menn ikkje få sex i det heile, med mindre valdtekt er lov. Hvorfor går du utifra at mennene ikke har krav? Som Azidops sa tidligere, så tror jeg at menn som ønsker et åpent forhold har selv lite problemer med å finne seg jenter. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Kva for ei boble er det du lever i? Tenk deg fire menn og fire kvinner. Mennene er opne for å ha sex med samlege av kvinnene. Derimot er samlege fire kvinner er berre opne for å ha sex med to av dei fire mennene. Og desse to mennene er dei same for alle kvinner. Altså vil to menn ikkje få sex i det heile, med mindre valdtekt er lov. Men disse fire kvinnene dine må altså dele på de to mennene. De får bare"en halv" mann hver, istedet for en hel. Det er de to heldige mennene som eventuelt vinner på det, ikke jentene. De to andre stakkars mennene er ikke relevante for det regnestykket, de får ifølge ditt premiss ikke sex uansett. Og regnestykket fordrer at de to mennene som alt kan få de "beste" jentene vil ha de "verste" også. Hvis ikke blir de to jentene veggpryd de også, akkurat som på barndommens danseskole. Og da er det mest sannsynlige resultatet at de to beste mennene og to beste jentene vil drive partnerbytte, mens de to andre guttene og de to andre jentene sitter på hver sin side av gymsalen og gremmer seg. Resultatet er at menn som gruppe hverken får mer eller mindre sex i åpne forhold. Ikke kvinner som gruppe heller. Alt som skjer er at noen menn og noen kvinner får flere partnere. Geir 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Høres greit ut for meg... Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Men disse fire kvinnene dine må altså dele på de to mennene. De får bare"en halv" mann hver, istedet for en hel. Det er de to heldige mennene som eventuelt vinner på det, ikke jentene. De to andre stakkars mennene er ikke relevante for det regnestykket, de får ifølge ditt premiss ikke sex uansett. Og regnestykket fordrer at de to mennene som alt kan få de "beste" jentene vil ha de "verste" også. Hvis ikke blir de to jentene veggpryd de også, akkurat som på barndommens danseskole. Og da er det mest sannsynlige resultatet at de to beste mennene og to beste jentene vil drive partnerbytte, mens de to andre guttene og de to andre jentene sitter på hver sin side av gymsalen og gremmer seg. Resultatet er at menn som gruppe hverken får mer eller mindre sex i åpne forhold. Ikke kvinner som gruppe heller. Alt som skjer er at noen menn og noen kvinner får flere partnere. Geir Enkelt og greit Geir, de to heldige mennene danser med alle jentene selv om de må vente. De mennene som får alle nøyer seg i praksis ikke bare med en men med alle. I realiteten er forholdene mye større så det vil alltid være en av de attraktive mennene som er ledig. Ihvertfall stemmer ikke din teori om at damene kommer i underskudd. Det er de som styrer tilbudssiden og deler ut til kjøperne som må vente. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Enkelt og greit Geir, de to heldige mennene danser med alle jentene selv om de må vente. De mennene som får alle nøyer seg i praksis ikke bare med en men med alle. Nei, det tror jeg ikke. De danser heller flere ganger med de to "fineste". Det er slik på danseskolen, og det er slik ellers i livet. I realiteten er forholdene mye større så det vil alltid være en av de attraktive mennene som er ledig. Det spiller ingen rolle for matematikken. Ja, en attraktiv mann vil nok være ledig, men desto flere damer vil være på jakt etter ham. Igjen dersom vi snakker om det store bildet. Ihvertfall stemmer ikke din teori om at damene kommer i underskudd. Hvor sa jeg at damene kommer i underskudd? Jeg sier at det er (omtrent) like mange damer som menn, og at damenes angivelige større kresenhet ikke gir dem noen fordel fordi det minker utvalget av menn å velge mellom. Damene kommer tvert om i overskudd sammenlignet med målgruppen av menn, og overskudd gir kjøpers marked. Det er de som styrer tilbudssiden og deler ut til kjøperne som må vente. Ja, det kan du selvsagt si. Men reduserer de tilbudet, blir de uten sex selv også. Det endrer seg ikke med åpne forhold. Geir Endret 20. august 2013 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Virker som omtrent alle gutter ikke takler at dama puler andre. Nesten alle jeg har spurt sier at de aldri i livet kunne tenkt seg å være i et åpent forhold. Er nok derfor jeg er og alltid kommer til å være singel. Jeg orker ikke å være i et forhold med mindre det er et åpent et, handler om tillit og ikke ta sex så innmari høytidelig. Den dagen jeg skal date en gutt, lurer jeg også på om jeg trenger å si i starten av forholdet hvordan jeg ønsker det? Eller er dette ting som man kan si etter hvert? Anonymous poster hash: 419dc...7bb Åpent forhold er noe tull. De fleste gutter (og jenter) har vanskligheter for å elske noen som heller vil være med andre menn en deg. Det som gjør kjærlighet så fantastisk er at du har noen som alltid vil være der for deg, noen som kan alltid tilfredstille deg seksuelt, noen som elsker deg høyere enn alle andre menn. Åpent forhold passer ikke sammen med dette. Det du bør søke etter er hva vi kaler pulevenner. Det er mange gutter som ønsker pulevenner, så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Men disse fire kvinnene dine må altså dele på de to mennene. De får bare"en halv" mann hver, istedet for en hel. Det er de to heldige mennene som eventuelt vinner på det, ikke jentene. De to andre stakkars mennene er ikke relevante for det regnestykket, de får ifølge ditt premiss ikke sex uansett. Og regnestykket fordrer at de to mennene som alt kan få de "beste" jentene vil ha de "verste" også. Hvis ikke blir de to jentene veggpryd de også, akkurat som på barndommens danseskole. Og da er det mest sannsynlige resultatet at de to beste mennene og to beste jentene vil drive partnerbytte, mens de to andre guttene og de to andre jentene sitter på hver sin side av gymsalen og gremmer seg. Resultatet er at menn som gruppe hverken får mer eller mindre sex i åpne forhold. Ikke kvinner som gruppe heller. Alt som skjer er at noen menn og noen kvinner får flere partnere. Geir La oss si det er 4 damer og 4 menn som har tilfeldig sex. A er mest attraktiv, og D er minst attraktiv. Vi har to antagelser. Det ene er at kvinnene vil ha sex annenhver natt og mennene vil ha sex hver natt. Den andre er at de vil ha sex med den beste muligheten, medberegnet litt variasjon. Natt 1: Mann A - Dame A Mann B - Dame B natt 2: (B vil ikke ha sex med D) Mann A - Dame C Mann C - Dame D natt 3: Mann A - Dame B Mann B - Dame A natt 4: (B er kåt og har sex med D. Ergo C får ingenting) Mann A - Dame C Mann B - Dame D Dette er antall partnere og kvalitet mennene hadde Mann A: 4 B Mann B: 3 C Mann C: 1 D Mann D: 0 Mens blandt kvinnene Dame A: 2 A/B Dame B: 2 A/B Dame C: 2 A Dame D: 2 B/C Jeg hadde bare to antagelses og det 1. Kvinner vil ha mindre sex enn menn 2. De vil ha sex med den mest attraktive muligheten. Alt annet er likt. Men siden menn vil ha mer sex enn kvinner så førte det til at de kunne velge å vrake mellom de beste mennene, mens bare mann A og B ble tilfredstilt. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 La oss si det er 4 damer og 4 menn som har tilfeldig sex. A er mest attraktiv, og D er minst attraktiv. Vi har to antagelser. Det ene er at kvinnene vil ha sex annenhver natt og mennene vil ha sex hver natt. Den andre er at de vil ha sex med den beste muligheten, medberegnet litt variasjon. Det er selvsagt mulig å reduere tilbudssiden ved å si at kvinner har mindre lyst enn menn. Og at nød (= en natt uten sex) får populære menn til å senke kravene. Geir Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Og til det siste: Jenter føretrekkjer å bli handsama nedlatande. Nånå, ikke alle jenter foretrekker dette. Også til hvor lett det er å få seg sex. Disse to klippene taler for seg selv: [/media] [media] Det går da ikke an å bruke et par youtube-videoer som bevis. For alt vi vet så ble kvinnenes "ja" redigert bort, og flere av mennenes "nei". Så og si hvem som helst kan ta med seg et kamera, gå rundt å gjøre dette - for så å redigere det slik man vil. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Nånå, ikke alle jenter foretrekker dette. Ikkje lesbiske jenter, nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Jeg er av den oppfatning av at TS kan gjøre hva hun vil med seg selv, om hun velger å være promiskuøs og pule alt og alle i sin ungdomsalder så kan hun gjøre det. Men da vil hun naturligvis bli sett ned på av de mannfolka som vil ha stabile og trofaste kvinner. Husk at det finnes nesten uendelig mange kvinner og de er forskjellig, så det er bare til å styre unna kvinner slik som TS, for det finnes alltid noe bedre på en annerledes måte. Jeg er også singel og jeg forstår TS når det gjelder forhold, men så er jeg heldig at jeg har en nærmest "ikke eksisterende" seksualdrift, og med det så har jeg ingen behov for å være i et forhold, fordi det vil være meningsløst pga ekstremt lav seksualdrift. Også slipper jeg å bli forrådt, sjalu, skuffelse, og krangler osv. Lenke til kommentar
persee Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg er av den oppfatning av at TS kan gjøre hva hun vil med seg selv, om hun velger å være promiskuøs og pule alt og alle i sin ungdomsalder så kan hun gjøre det. Men da vil hun naturligvis bli sett ned på av de mannfolka som vil ha stabile og trofaste kvinner. Husk at det finnes nesten uendelig mange kvinner og de er forskjellig, så det er bare til å styre unna kvinner slik som TS, for det finnes alltid noe bedre på en annerledes måte. Jeg er også singel og jeg forstår TS når det gjelder forhold, men så er jeg heldig at jeg har en nærmest "ikke eksisterende" seksualdrift, og med det så har jeg ingen behov for å være i et forhold, fordi det vil være meningsløst pga ekstremt lav seksualdrift. Også slipper jeg å bli forrådt, sjalu, skuffelse, og krangler osv. Jeg tror sexlyst er en stor grunn for relasjoner. Jeg ønsker en kvinne sak jeg alltid ønsker sex hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg