Anne Sofie Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Lakseforsen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Bildet tatt rett fra kamera. Ikke behandlet. Lenke til kommentar
gkja Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Likte dette bilde, stemningsfullt og fint. Det var like før jeg måtte hente fiskestanga. Synes du har komponert et fint bilde her. Blikket følger fossen nedover mot fiskeren. Du har også en fin balanse mellom landskap og himmel. Ble litt imponert over att bildet ikke er etterbehandlet. Dette er ett bilde du absolutt kan være fornøyd med. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Tusen takk . Jobbet endel for å få rett eksponering i bildet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Liker bildet ditt Anne Liker komposisjonen og eksponeringen. Eksponeringen gir skydekket naturlig og flott utseende. Om du har mulighet ville jeg kanskje løftet skyggepartier noe. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Nå var jeg litt rask med send knappen. Du siger jo bilde er rett fra kamera, så da skal det jo være slik. Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Takk for tilbakemeldingen Lenke til kommentar
Anne Sofie Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Takk for tilbakemeldingen. Dette er ei jpg fil og vanskelig å rette opp. Det er best i raw format. men det hadde jeg ikke kamera innstillt på da jeg var på ferietur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg