Demolition-man Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Setup filer til spill og programmer virker ikke lenger, feilen som oppstår er" Dette er ikke en gyldig win-32 fil" eller noe sånt. Jeg oppgraderte fra Windows Me til Windows Xp pro! Bare så at dere vet det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 det kan være det som er feilen. det er noen spill og programmer som ikke funker i XP og da kommer denne feilmeldingen. hvilke programmer og spill er det snakk om? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 kan være virus. folk som har hatt me, evt. folk som oppgraderer fra en windows til en annen har en lei tendens til å få virus av ymse slag. kan forøvrig bare ha vært en random fuckup som skjedde under upgrade. jeg foreslår uansett fresh install av xp. Lenke til kommentar
Demolition-man Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 det kan være det som er feilen. det er noen spill og programmer som ikke funker i XP og da kommer denne feilmeldingen. hvilke programmer og spill er det snakk om? Jeg skulle installere Max Payne, og setup filen virket ikke( er ikke en gyldig win-32 fil) Jeg driver jo også med 3d moddeling og filer jeg har lastet ned virker heller ikke, samme problem. Enkelte setup filer med ikon som ser ut som:(som ser ut som en datamaskin med blå sjerm og en diskett pakke eller noe sånt) skifter ikon (som ser ut som et vindue med blå kantlinje) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå