Gå til innhold

Gtx 670 SLI med Gainward og zotac?

paali

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg driver og leter på nett etter en bra sli match til mitt gainward gtx 670 (utgått tydligvis)

Har sett på zotac som finnes hos komplett.no til 1895. Jeg ser at dette kortet ikke har samme mhz på kortet. Vil de allikevel fungere bra sammen?

Eller bør jeg finne et kort som minimum har 980 mhz, for å få bedt utnyttelse av sli?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bakdelen med 670 sli er at i virkelig tunge spill som Metro LL, så vil man få veldige framedropp pga for lite minne og for lite futt :)

Dette merket jeg godt med mine 3x gtx680 i sli. De ble rett og slett for pinglete for Metro LL. 780 sli og Titan sli var smooth :)

Showoff :p Neida

Og jeg sitter med mitt Gigabyte 580GTX :)

Lenke til kommentar

Bakdelen med 670 sli er at i virkelig tunge spill som Metro LL, så vil man få veldige framedropp pga for lite minne og for lite futt :)

Dette merket jeg godt med mine 3x gtx680 i sli. De ble rett og slett for pinglete for Metro LL. 780 sli og Titan sli var smooth :)

Planen er og spille Metro LL på full grafikk 1980 x 1080 uten framedrop... Så det blir pris/ ytelse.. Men som du tydeligvis har erfart virker ikke alltid SLI best?

Lenke til kommentar

Ok så du vil heller anbefale GTX 780 istendenfor GTX 670 SLI, eventuelt --> Titan?

Jeg ville anbefale et 780 fordi jeg har 3x680 også, og de er ikkje kraftige nok for Metro LL med mye grafikk på. Et 780 eller Titan vil ikkje få like høy fps, men høyere minimum fps. Det verste med Metro LL er at et 780/titan er for lite for min smak. Men 2 er akkurat perfekt.

Dog det blir ikkje billig, så det kommer jo ann på lommeboka di. Med nye spilltitler på vei, så hadde ikkje jeg vært i tvil om å kjøpe et 780 i stedet for å kjøpe et 670 til. Men det er min mening.

Lillebror hadde et 670, og stod også imellom å kjøpe et 670 til eller kjøpe et 780. Han solgter 670 for 1600kr og kjøpte 780. Angret ikkje et sekund, ble bare en bytur mindre :D

Planen er og spille Metro LL på full grafikk 1980 x 1080 uten framedrop... Så det blir pris/ ytelse.. Men som du tydeligvis har erfart virker ikke alltid SLI best?

Da MÅ du ha minst 2x780 ;)

Cpu: 4770K @ 4700mhz

Ram: G.skill @ 2666 cl 10.12.12.31-2T

Gpu(s) 2x 780 Classified gpu:1333mhz mem 7204mhz

Driver:

post-42975-0-21187300-1377008598.png

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...