Baltazar94 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Kom gjerne med eksempler på kristen-forførgelse i Norge i dag, samme med de som ikke er sosialister. Sosialistenes kamp mot kristendom, og spredning av falsk lære kun for å ramme kristne og kristendom er et eksempel. Og når det gjelder ikke-sosialister generelt, så er det vel nok å nevnet at sosialistene prøver å kneble alle som mener noe annet enn dem selv ved å kalle dem for nazister, rasister osv osv. Sosialistene dreper ingen ennå, men hvis det sosialistiske pk-helvetet som vi plages med i Norge får fortsette, så vil nok det også skje om ikke lenge. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Sosialistenes kamp mot kristendom, og spredning av falsk lære kun for å ramme kristne og kristendom er et eksempel. Og når det gjelder ikke-sosialister generelt, så er det vel nok å nevnet at sosialistene prøver å kneble alle som mener noe annet enn dem selv ved å kalle dem for nazister, rasister osv osv. Sosialistene dreper ingen ennå, men hvis det sosialistiske pk-helvetet som vi plages med i Norge får fortsette, så vil nok det også skje om ikke lenge. At rasismebegrepet brukes for flittig, er jeg enig i. Alt annet du nevner her er ikke særlig reellt. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 At rasismebegrepet brukes for flittig, er jeg enig i. Alt annet du nevner her er ikke særlig reellt. Det er nok det. Men du er vel antakelig ikke gammel nok til å ha fulgt sosialistenes kamp mot kristendommen, for det har pågått lenge. Og også fra innsiden bla også ved å plante falsk lære i kirken. En av grunnene til at de importerer muslimer, er også at de vil bekjempe kristendommen. Det var islam som ga dem en endelig unnskyldning til å kutte ut kristendomsopplæring i skolen, og til å avvikle statskirken. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Det er nok det. Men du er vel antakelig ikke gammel nok til å ha fulgt sosialistenes kamp mot kristendommen, for det har pågått lenge. Og også fra innsiden bla også ved å plante falsk lære i kirken. En av grunnene til at de importerer muslimer, er også at de vil bekjempe kristendommen. Det var islam som ga dem en endelig unnskyldning til å kutte ut kristendomsopplæring i skolen, og til å avvikle statskirken. Og det er du gammel nok til? Du har et forvrengt bilde av virkeligheten, og tolker ting som skjer i hvilken retning du ønsker. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Og det er du gammel nok til? Ja. Du har et forvrengt bilde av virkeligheten, og tolker ting som skjer i hvilken retning du ønsker. Jeg har nok ikke noe forvrengt bilde av virkeligheten,men for meg virker det som at du har et slikt forvrengt bilde av virkeligheten. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Ja. Hehe, akkurat.. Jeg har nok ikke noe forvrengt bilde av virkeligheten,men for meg virker det som at du har et slikt forvrengt bilde av virkeligheten. Javel, det får du mene. Ikke noe vits å diskutere dette da vi åpenbart lever i to ulike verdner. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hehe, akkurat.. Hvor gammel tror du jeg er da ? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Hvor gammel tror du jeg er da ? Du prøver nok litt for hardt å fremstå som eldre enn det nicket ditt tilsier. Men det er ikke noe problem, alder er ingen hindring. Studerer historie til vanlig, og liker uttale meg om ting jeg har nogen lunde peiling på i alle fall, selv om jeg ikke er særlig gammel i forhold til resten som diskuterer på denne delen av forumet. Så å bruke alder som unnskyldning, er ingen vits, i alle fall ikke når det du snakker om her er basert på egne antagelser og dommedagsprofetier. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Du prøver nok litt for hardt å fremstå som eldre enn det nicket ditt tilsier. Men det er ikke noe problem, alder er ingen hindring. Om jeg ikke husker feil fra andre tråder så begynner nok Baltazar å komme opp i en alder der senilitet (i tillegg til paranoiaen) kanskje begynner å bli problematisk. Så -94 har nok intet med hans fødselsår å gjøre Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 (endret) Om jeg ikke husker feil fra andre tråder så begynner nok Baltazar å komme opp i en alder der senilitet (i tillegg til paranoiaen) kanskje begynner å bli problematisk. Så -94 har nok intet med hans fødselsår å gjøre Nå skal det sies at baltzy94 kommer med masse gode poeng i en del saker, så jeg setter vertfall pris på det, vi trenger folk som tenker anderledes på godt & vondt er jo derfor vi diskuterer..Hadde alle tenkt likt hadde det ikke vært nødvendig med et forum som dette.. Endret 25. november 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Fordi din "tilbakevisning" ikke beviser noe som helst, det er kun tomme påstander du kommer med Allerede besvart tidligere, prøv å komme med noe nytt. Hvor har du svart på disse tre momentene? Det eneste jeg har sett er at du har kommet med unnvikelser som egentlig ikke svarer på dem. Kan du gi meg en link til der du mener du faktisk har svart? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg ikke sinna, raseri eller noe slikt, jeg blir bare frustrert av ignoranse. Jeg ser jo at du fortsatt er ute av kontroll, da du ikke engang klarer å svare på det jeg faktisk skriver. Ro deg ned. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. november 2013 Del Skrevet 25. november 2013 Jeg ser jo at du fortsatt er ute av kontroll, da du ikke engang klarer å svare på det jeg faktisk skriver. Ro deg ned. Med andre ord du greier ikke argumentere mot.. Jeg gidder ikke bruke 1% av min energi på slike som deg, jeg ser det som enkelt sette slike som deg på plass i en diskusjon, slike som deg lever i en gammel verden, en verden som for lengst har vist seg som full av feil og mangler. Jeg lever med progresjon som mål, jeg kan innse at nye ting må til, jeg kan innse at det finnes mangler,feil også med meg selv, så for min del er jeg i full kontroll, men da full kontroll av mitt liv.. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Det er dessverre lite å argumentere mot i den forrige kommetaren din. Først gjentar du bare deg selv etter at jeg har gjort det ganske så tydelig at jeg ikke synes jeg har nok informasjon til å gå ytterligee inn i saken. Så endrer du tema og lar være å svare på det jeg skriver. Dette understreker du så med flere personagnrep. I det siste innlegget ditt gjentar du nok en gang at du ikke gidder å diskutere mer, noe du har sagt mange ganger nå uten å følge det opp. Hva må til for at du holder ord? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det er dessverre lite å argumentere mot i den forrige kommetaren din. Først gjentar du bare deg selv etter at jeg har gjort det ganske så tydelig at jeg ikke synes jeg har nok informasjon til å gå ytterligee inn i saken. Så endrer du tema og lar være å svare på det jeg skriver. Dette understreker du så med flere personagnrep. I det siste innlegget ditt gjentar du nok en gang at du ikke gidder å diskutere mer, noe du har sagt mange ganger nå uten å følge det opp. Hva må til for at du holder ord? At du tar til fornuft å innser at pedofile ikke burde få beholde jobben sin i politiet blant annet, men du er såpass sta som generelt de fleste i politiet er så da kommer man jo ikke noe vei med å diskutere med deg. Du går jo rett i forsvar i begge dine siste innlegg det tyder jo bare på at du har gått tom for argumenter, da må jeg påpeke hva som lå til grunn for diskusjonsemne sin start.. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvor har du svart på disse tre momentene? Det eneste jeg har sett er at du har kommet med unnvikelser som egentlig ikke svarer på dem. Da må du gjerne påpeke akkurat hva som du finner problematisk med mine svar, istedenfor å påstå at jeg ikke svarer. Kan du gi meg en link til der du mener du faktisk har svart?Se første svar etter at du stiller spørsmålene dine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå